Längtar efter en flickvän.
Okej du säger att de flesta tjejer inte gillar sportintresserade killar, hur förklarar du då att alla idrottsmän, tex Zlatan har tjej, om det stämmer din hypotes så borde ju han precis som mig aldrig kunna få en tjej för han är värre en mig, han lever med idrott 24/7. Säg inte bara att de har mycket pengar, alla tjejer är inte prostituerade.
Ja visst, kan inte utesluta att det är mitt utseende som är anledningen men tänker att någon av alla tjejer jag skrivit till borde tycka jag är intressant. Har funderat att ha samma text men byta ut min profilbild till någon modell och se om jag får svar, får jag det så är det inte texten det är fel på isåfall.
Jag hoppade inte över det, vet bara inte vad jag skulle hitta på för intressen som det finns mycket tjejer. Börja dansa eller sjunga i kör är helt uteslutet iallafall.
Fia, du säger att du inte skulle kunna bli intresserad av mig pga att jag tycker om sport, finns det andra saker som får dig att bli nyfiken på mig? :) Skulle du kunna dejta mig trots det?
Jag håller med dig om att jag inte har någon kunskap om tjejer men vill träffa en. Har mycket drömmar och planer som jag vill uppleva med henne.
Enkla saker som ge henne frukost på sängen, laga en middag och släcka ner lägenheten och tända ljus till hon kommer hem från jobbet, köpa med en blomma och överraskning åt henne, plocka ihop en picknickkorg och väcka henne med en puss och säga att om en timme ska vi åka iväg, gå på mycket matcher och uppleva både glädje och sorg tillsammans, åka och storhandla och planera veckorna tillsammans, planera vart vi ska åka på semestern, är så mycket jag vill uppleva i livet och min högsta dröm är att träffa en flickvän som är snäll och trogen och älskar mig för den jag är.
Jag är tjej och skulle aldrig skriva till en kille som i sin pres. svamlar om tända ljus och att vilja träffa sin livs kärlek eller liknande som exempel. Det skulle sända signaler om att killen är desperat. Sen skulle det vara jobbigt att få en efterhängsen kille på halsen, om han skulle vara intresserad och inte jag. Sånt är man rädd för.
En tjej vill att ni bara är intresserade av henne och ingen annan. Så därför är allt som verkar desperat och sänder signaler att jag kan träffa vem som helst, inget positivt.
En kille som jag egentligen tyckte va helt okej men inte blev något med, för att han aldrig gav upp utan skrev flera mejl ändå. Ja, sen hade han skrivit till en tjejkompis till mig som besökte hans sida.