• Vallmo78

LEI eller intralipiddropp???

Hej! Jag vet att det är en gammal tråd men hur gick det för dig? Jag har också fått rekommendationen att köra LEI och IL vid vår FET. Är så rådvill om vi ska göra det eller ej? Eller rättare sagt när det gäller LEI. Jag har fått IL-dropp de senaste ivf och fått plus men det har slutat med missfall v 6 och 7 ;( . Hoppas du ser detta och kan berätta hur det har gått för dig :) Kram

Nellie1975 skrev 2016-04-27 19:02:54 följande:

Hej och kram på er alla som kämpar/har kämpat för att få ett efterlängtat busfrö!! Vi har försökt bli gravida i snart 4 år. Har gjort 4 ivf som tyvärr misslyckats. Har nu hunnit fylla 40 och känner att tiden rinner iväg för oss..

Inför ett nytt IVF har vi föreslagits att göra en LEI. Har samtidigt fått höra att intralipiddropp har samma effekt som LEI...? Vi tänker att om vi skulle vara gravida tidigt (ej ännu mätbart hcg) och gör en LEI - riskerar man inte att skrapa bort embryot då? Ni som har erfarenhet av LEI alt. intralipiddropp och hur man ( i Falun) resonerar kring effekterna av dessa - jättetacksam för era tips och råd!! Och ni som gjort LEI- när i menscykeln gjorde ni den? KRAM på er!!!

• Vallmo78

Hej Nellie! Tack för ditt svart. Beklagar att det inte tog :(. Jag var och gjorde lei igår så vi får se hur det kommer att gå med fet. Hoppas verkligen.

En fråga: blödde du efteråt? Jagblöder ingenting. Jag trodde man skulle blöda mycket, är det nåt fel på en tro? Det enda jag känner är att det gör ont lite...lätt hanterbart. Kram

Svar på tråden LEI eller intralipiddropp???