Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

    liten kuk = självmord ??

    Aikido skrev 2016-04-30 08:49:30 följande:
    Jag skulle gladeligen ställa upp som Pro Bono-bödel i dylika sammanhang.
    Vilket redskap hade du tänkt dig, Aikido....jag menar, det är ju tekniskt sett en ekonomiskt fråga. Skall du skjuta dom småkukade jävlarna, så kostar ammunitionen en förmögenhet. Det kan jag skriva under på, och inte minst pjäsen du begagnar kostar en hel del. Skall du avlägsna kålroten medelst giljotin, jag då kommer det avsevärda investeringskostnader in i bilden. Och sen är frågan....hur mycket skall du räkna i timlön för att bygga själva giljotinen....!

    Probono.....kan bli en kostsam affär för dig Aikido, om du inte tänker efter före. 

    Visst, en kökskniv i all enkelhet, men faen liksom.....förutom att det blir onödigt kladdigt så får du faktiskt visa att du har lite stil också.

    ....hur har du tänkt dig utföra din service här ???
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2016-04-30 09:00:08 följande:
    Vilket redskap hade du tänkt dig, Aikido....jag menar, det är ju tekniskt sett en ekonomiskt fråga. Skall du skjuta dom småkukade jävlarna, så kostar ammunitionen en förmögenhet. Det kan jag skriva under på, och inte minst pjäsen du begagnar kostar en hel del. Skall du avlägsna kålroten medelst giljotin, jag då kommer det avsevärda investeringskostnader in i bilden. Och sen är frågan....hur mycket skall du räkna i timlön för att bygga själva giljotinen....!

    Probono.....kan bli en kostsam affär för dig Aikido, om du inte tänker efter före. 

    Visst, en kökskniv i all enkelhet, men faen liksom.....förutom att det blir onödigt kladdigt så får du faktiskt visa att du har lite stil också.

    Så....hur har du tänkt dig utföra din service här ???
    "ja" ....inte  "jag"

    Fan......
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Aikido skrev 2016-04-30 09:03:37 följande:
    Jag tänkte yxa eller möjligen vedklyv om det blir tröttsamt. I värsta fall sätter jag personen i fråga framför en Woody Allen-film.
    Det gläder mig att se att du tänker helt rätt, Aikido, det blir avrättningar av ypperlig klass.

    Jag lutar åt vedklyven, då kan du tom göra lite nytta mellan avrättningarna. Nu får du förvisso kosta på lite ström för varje kålrot du kapar av med vedklyven, men elbolagen skall leva dom också. Den enes död...den andres bröd.
    Högst bokstavligt. 

    Woody Allen-film..... mmm, ett tänkbart alternativ, fast du nämnde aldrig att tortyr skulle ingå i avlivandet. Men visst, du utför tjänsten gratis, så kunderna skall ge fan i å gnälla. Även om det kan bli lite plågsamt på slutet.

    All lycka till med....verksamheten, Aikido

    Å så hoppas jag att du får en riktigt jävla skön och härlig valborg.Glad

    Nu skall  jag tvaga bilen, och sen.....SKALL JAG DRAGA IVÄG TILL VÄRLDENS MEST UNDERBARA KVINNAHjärta

    Mvh //Antonolcarnew
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden liten kuk = självmord ??