Inlägg från: Anonym (Preggo?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Preggo?)

BIM - juni 2016

Hej tjejer!

Hoppar in här.. Jag behöver lite hjälp...

Skulle haft mens mellan lördag-imorgon osäker på min sista blödning..

Nu är det så att sen någon dag innan helgen mått illa, hulkat och nästan spytt fredag kväll och lördag morgon. Mår fortfarande illa, det kommer och går men upplever mer på kvällarna! Är även enormt trött och behövde sova 1 timme efter jobbet idag! Samt att jag kanske kissar en aningen mer. Även lite mensvärk emellanåt, även det har jag haft sen innan helgen!

Nu till kruxet! Två negativa test... Varav det sista imorse, dock gång 2 jag kissade så inte morgonurin!

Driver min kropp mig till vansinne eller är/kan jag faktiskt vara gravid ändå?

Tacksam för svar :)

• Anonym (Preggo?)

Tack! Ja det ska jag göra! Fortfarande ingen mens.. Hemskt humör igår eftermiddag och illamående!

• Anonym (Preggo?)

Fortfarande ingen mens, ej testat igen!

Bim idag eller +2... Testade som sagt neg igår, ej morgonurin.

Min man påstod idag att tuttarna blivit större efter att ha hämtat sonen på dagis.

Vad tror ni? Jag vågar knappt hoppas!! :-/

Men kan inte slappna av!

• Anonym (Preggo?)
    Karitziana skrev 2016-06-07 18:14:13 följande:

Är i precis samma situation som du! BIM +2 men negativt test. Har också många olika symptom. Ont i magen, irriterad och något ömma bröst. Har haft lite bruna flytningar men ingen mens.. Känns konstigt.. Undra om det går att plussa så pass många dagar efter BIM?

Man kan ju vara låghormonare eller ha haft äl sent.. Vi får följas åt! :D

Brukar även alltid gå upp i vikt under premenstruell tid. Men har tappat 1,5-2 kg..
  • Anonym (Preggo?)

Mensen lyser fortfarande med sin frånvaro! Börjar nu bli lite sugen på att ta ett nytt test.. Antingen bim+1 eller bim+3. Ca äl+18..

Fick som sagt ett neg test med kiss nummer två i förrgår! :-/

• Anonym (Preggo?)
    Anonym (EL) skrev 2016-06-08 12:59:09 följande:

Jag hade testat. För att vara på den säkra sidan

Vad tror ni?
  • Anonym (Preggo?)
    DevilsDaughter skrev 2016-06-08 12:39:17 följande:

Milie: Ok, kan ju vara intressant att göra det då! Om det inte blir ngt denna månad så kan det ju vara bra att börja tempa sig varje dag då kanske så får man ännu bättre koll på när ägglossning verkligen skett.  

Hur ofta testar du? Använder jag ÄLtest så måste jag testa fm och em, missar lätt stegringen annars då jag bara har stegring under några få timmar.

Preggo: Jag hade nog testat för att få veta säkert..

Vad tror du?
Svar på tråden BIM - juni 2016