Inlägg från: Anonym (juni) |Visa alla inlägg
  • Anonym (juni)

BIM - juni 2016

Marängen skrev 2016-06-15 23:23:11 följande:

Hej :) får jag vara med här? Vi är inne på försök nummer 3 med andra barnet, och idag är jag på äl+9-10 beroende på när ägget släppte. Jag lägger in en bild från kvällens test :) säg gärna vad ni tror :) jag har mörkat bilden lite.

Vill bara varna för att öppna predictor early, det blir nämligen rosa streck när man gör det! Och kollar man riktigt noga ser man skåran på ett negativt test innan man öppnar. Livsfarliga test alltså! Har lyckats lura mig själv många månader trots att jag vetat bättre

Tagit nåt nytt idag?
  • Anonym (juni)
    Marängen skrev 2016-06-16 11:24:53 följande:

Åh okej :) det visste jag inte! Vad fult av dom! Fast jag fattar ju egentligen att man inte ska bryta upp men gör det ändå hehe.

Jag har tagit ett till test nu på morgonen och det är lite starkare än tidigare men jag litar inte riktigt på det men vi får se om det ökar. Och när kvalitén blir så dålig när man lägger in bilder här så tror väl folk man är knäpp åh lägger upp en negativ bild haha. Men tack för dina ord! Då litar jag inte på dom bilderna där jag brutit upp det :)

Haha ja jag är likadan! Men PE är verkligen det enda test som blivit tydligt positivt efter tiden så innan jag testade dem trodde jag typ inte att det kunde hända. ;) Men du, på ditt nya test ser jag ett streck ju! Heja heja!
Svar på tråden BIM - juni 2016