Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

Pisk med rotting

Det gör 100 ggr ondare att få pisk med rotting än paddel. Rotting och hård risbastu är ungefär lika hemska. Jag tjuter ögonen ur mig om jag får smaka rottingen.

• Anonym (Anna)
    Anonym (Rottingen) skrev 2016-05-06 10:18:08 följande:

Okey, du verkar gilla ganska tuffa tag då och det låter som jag får ställa in mig på en ganska tuff stund. Visst får jag också hårt smisk men måste nog ändå säga att paddel gör rejält ont det också. Iofs det som är meningen, men ja, vi får se hur det går med rottingen idag. Kan ju instämma lite i "skräckblandad förtjusning",  även om det inte stämmer riktigt för det är varken skräck eller rädsla, jag vet att han håller sig inom våra gränser, Men ja, en undran över hur ont det verkligen gör. 

Om du kan ta en risbastu med ett kraftigt björkris så klarar du nog rottingen också. Men det är på den nivån.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Rottingen) skrev 2016-05-06 20:34:53 följande:

Fy fan vad ont det gjorde, Det var det värsta pisket jag fått, och då är jag ändå van vid rätt hårda tag.  Klart värre än en paddel. Rumpan bränner som eld o undrar hur länge det dröjer innan jag kan sätta mig igen.

Har inte fått med björkris, men du verkar ju van vid hårt smisk. Får du ofta rotting? Känner du av det länge efteråt?

Rottingen har vi bara testat ett par gånger för att tänja på gränserna men det är på gränsen vad jag klarar av så det är sällan vi använder den. Björkriset får jag smaka oftare och det svider också riktigt jäkligt mycket men det ger en helt annan typ av sveda.

Handsmisk lagd över knät är vanligast men med hårbotten får jag mycket också. Sedan kommer nog björkriset.

Hur reagerade du när du fick smaka rottingen?
  • Anonym (Anna)

Det är varierar om det är i samband med sex eller som bestraffning hos mig. Och smisket är förstås annorlunda beroende på syftet. Jag vill leva ut känslan att vara den olydiga flickan som får smisk på gammaldags vis. Men betonar att jag är emot all form av aga mot barn. Det är mina egna känslor det handlar om.

Svar på tråden Pisk med rotting