• bibow

plus på Stickan & blod i trosan

Hej!
    För några veckor sedan började mina bröst ömma & jag kunde knappt nudda vid den utan att skrika till lite, magen var uppsvälld varje kväll & hade halsbränna & sura uppstötningar så misstankarna om att jag var gravid uppstod.
    Gjorde ett gravtest för två veckor sen på eftermiddagen men det var negativt.
    Väntade 1,5 vecka till med samma symptom och utan mens i sikte, gjorde ett test i onsdags (4/5) på eftermiddagen & ett plus syntes, inte det starkaste men det syndes. Men när jag torkade mig så var det blod p pappret. Klar rött, som från ett ytlig sår. Har fortsatt blöda igår & idag men idag var det en geléliknande klump med blod på tampongen.
    Kan det vara ett missfall?

• Svar på tråden plus på Stickan & blod i trosan
  • bibow

Kan även tillägga att jag har grym mensvärk i vanliga fall och det värker nu men kan inte säga om det är samma lika.
    Sen är jag väldigt känslig & grinar för minsta lilla & det brukar jag inte göra.

• Orkide

Det är ju jättesvårt att veta. En del blöder o klarar hela grav. Men eftersom det kommit klumpar och inget starkt plus kanske du ska ställa in dig på missfall. Så skulle jag göra å sen om det visar sig att allt är okej så är det ju bara bra. Men mentalt skulle jag nog ställa in mig på missfall. Kram på dig o lycka till

• Babyfeber

Det låter som missfall. Sen kan ju ingen veta säkert. Tyvärr är det bara att avvakta. Håller tummarna

• bibow

Det var ju inte alls planerat men vi hade väl tänkt att försöka snart, så lite ledsen är jag ju.
    Men är rätt inställd på att det är ett missfall ????

Svar på tråden plus på Stickan & blod i trosan