LadyMaria skrev 2016-05-16 16:18:13 följande:
Jag tror vi har varit i samma tråd nångång tidigare när vi var nya i denna svängen, kommer ihåg ditt alias. Ja, det var väldigt lika erfarenheter... ja vad sjutton gör man... det måste bara fungera. Har inte läst om någon som blivit nekad fler behandlingar om inte åldern har varit för hög då.. så hoppas det stämmer. Min man motsätter sig helt adoption, så det verkar inte vara ett alternativ här heller... De tre första försöken gjorde vi på Sahlgrenska och därefter vände vi oss till Falun då jag hört mycket gott om dem. Långt att åka bara när man bor i Göteborg-området. Vart går ni någonstans? Har ni ändrat något i behandlingen under resans gång?
Bamsekramar!!
Ja, det var något bekant över ditt alias också.
Vi går på Sophiahemmet i Stockholm. Har gått där hela tiden.
Vi har gjort ICSI alla gångerna, men första två var med korta och andra två med långa. I september lyckades vi men tyvärr MF i vecka 6.
Annars har allt varit lika, runt 11-15 ägg varje gång, 7-8 befruktade. Ett par till frysen. Det är också frustrerande att läkarna är så positiva, allt ser så bra ut men ändå blir vi ju inte gravida och det är ju egentligen bara det som spelar roll.
Har dock ätit levaxin sedan i höstas då värdet var 2,5 och nu när vi testade var det 0,2 så jag hoppas att det kan hjälpa till.
Går på zonterapi och akupunktur också, i samband med behandlingarna. Vet inte om det påverkar men det får mig att slappna av.