• Anonym (!!)

Jävla silverfiskar! Rödcederolja i butik?

Nu får jag spel på dom där jävla silverfiskarna! Jag hittade ett helt gäng under diskbänken och nu är det dags att bli av med dom en gång för alla!

Jag har hört att rödcederolja ska fungera och jag har googlat halva morgonen en hittar bara webshoppar. Jag känner inte för att vänta i flera dagar innan jag får hem det..  Säljs det i vanliga butiker? Typ Jula, coop, rusta, bauhaus? Kan ju så klart åka runt halva stan och leta men känner inte riktigt att jag har tid med det, så jag skulle verkligen uppskatta svar från någon som vet!

Mvh
    Jävligt less på dom äckliga krypen

• Svar på tråden Jävla silverfiskar! Rödcederolja i butik?
  • Fia 28

Om du bor i höghus så måste även alla lägenheter under dej behandla mot kräken, annars hjälper det inte.

• Anonym (Wildrat)

Cederolja är mot pälsänger, inte silverfisk.

• Anonym (Wildrat)

Sorry, har läst på nu att cederolja hjälper mot silverfisk också. Olja vet jag inte var man kan köpa men jag såg cederträringar att ha i garderoben på Åhléns. Du kanske kan testa dem tills du fått hem oljan.

• Anonym (!!)
    Fia 28 skrev 2016-05-09 10:03:12 följande:
    Om du bor i höghus så måste även alla lägenheter under dej behandla mot kräken, annars hjälper det inte.
    Det visste jag inte, som tur är bor jag på första våningen men då får jag hoppas att ingen ovanför har samma problem..
    Anonym (Wildrat) skrev 2016-05-09 13:26:27 följande:
    Sorry, har läst på nu att cederolja hjälper mot silverfisk också. Olja vet jag inte var man kan köpa men jag såg cederträringar att ha i garderoben på Åhléns. Du kanske kan testa dem tills du fått hem oljan.
    Tack för tipset, ska kolla det nästa gång jag har vägarna förbi stan.

• Birgitta02

Ta hem anticimex. Nästan alla föreningar, bostadsrätt som hyresrätt, har avtal med anticimex. Kostar dig inget.

Svar på tråden Jävla silverfiskar! Rödcederolja i butik?