• Mamma DA

Ivf juni

Har hållt mig undan alla forum mest läst men inte skrivit nå. Har gjort 3 lastnings finansierade försök. 3 ,ET 2 Fet

1:a ivf långa, suprecur, menopur 225, pregnyl 10 ägg 6 befruktade 1 tvådagars till mig, ingen till frys, neg

2:a ivf långa, suprecur, menopur 225, pregnyl 4 ägg 3 befruktade 1 tredagars till mig, ingen till frys, neg

3:e ivf långa, suprecur, menopur 300, pregnyl, 6 ägg 5 befruktade 1 tvådagars till mig, två till frys, neg

1:a FET 1 tvådagars neg

2:a FET 1 tvådagars neg

Har bytt till kvinnoläkarna i Västerås, får inte köpa paket då de visat sig att jag har lågt AMH 0,26, jag är 36år. Sprayar nu med Synarela ska börja ev med sprutor i morgon, Gonal F 300 och Menopur 150, sen Ovitrielle, plock och isättning sker på Linne som sköter allt. Detta försök får vi betala själva. Gjorde UL och tog blodprov i dag, de vill se att jag är helt ned reglerad. Har spraya sen 22/5 hade beräknad mens 31/5 men den blev lite senare 4/6.

Vad mer ska man säga, hoppet är de sista som över ger en ??

• Mamma DA

Väntar på att de ska ringa och säga blodprovet var bra, håll tummarna för sprut start i dag. Tankarna snurrar, de har aldrig odlat mina till blastocyst, undrar om de skulle va bättre? Å nu kommer midsommar, de har öppet å plockar på midsommar 24/6, sista i sättning 27/6 innan semester. Hoppas jag får plock tidigare än midsommar då. Men jag vet ju inte ens hur länge de kommer odla... Tänkte pröva akupunktur i dag, man griper i varje halmstrå, jag är dock stick rädd.. ????

Svar på tråden Ivf juni