Extremt dåligt Immunförsvar
Hejsan! Jag heter Ellie,
Jag har varit sjuk i november, och sedan 1 månad före påsk och jag är *typ* frisk idag men jag vet att jag sedan tidigare har ett dåligt immunförsvar men detta är skrattretande. Jag hade för nån dag sedan feber också.
Hur kan man ens bli sjuk så ofta som mig ?
Jag räknar med att jag kommer bli sjuk i juni-Juli för det brukar gå typ 2-3 mån emellan och så är jag sjuk omkring 1 månad.
Har pratat med Vc och som vanligt säger dem ät mer frukt/grönsaker.. dem tar inte mig på allvar,
Jag tänker typ... I feb nästa år kanske jag måste ut o arbeta ( min sjukskrivning som jag har nu tar slut då) Hur fan ska jag kunna få ett arbete om jag är sjuk hela tiden? Ingen kommer vilja anställa mig och att jag kommer få sparken är ett faktum !
Är både rolig över min hälsa och inkomsten framöver. Ska jag söka hjälp på sjukhuset? Vårdcentralen är uteslutet eftersom på det sättet de arbetar är :
ett blodprov, jahapp det såg bra ut, Ut med dig.
Jag har tagit omk 6 blodprov detta år. Och alla värden ser bra ut, enda dem säger att jag ska käka mer/bättre, Jag har hängmage så vikten är inget att oroa sig över...men jag äter en sund kost, Inget godis på dagarna, någon gång på helgen blir det men ständigt denna snuva, huvudvärk och feber och acne, och jag har haft munsår i typ ett halvt år nu, den kan försvinna men kommer alltid tillbaka.
Vet inte hur jag ska ta vidare med detta, Och äter redan vitaminer för fullt, B, D och C vitamin och en vitamin som har många olika i sig, ( typ alla dem viktiga sorterna)