• smulan77

Ruvar på 5d blastocyst

Hej! Jag ruvar på en 6-dagars blastcyst - fet. Det är runvdag 12 från insättningen. Har redan gått över min vanliga bim men fick veta att det inte behöver betyda något av barnmorskan. Detta är mitt första fet och jag har inte koll på hur det funkar. Jag har inte tagit några hormoner är det då blaston som ger ut hormoner ett tag så det ej blir mens på vanligt datum? Någon som vet? Hade många symptom krin min vanliga mens men allt har avtagit nu så det kanske ej blir nåt denna gång :( Verkligen ej berg och dalbana detta. Kram

• smulan77

Hej! Nej jag var inte vågat testa ännu! Tack för svar förresten. Jag har testdag idag och igår kom det pyttelite brunt ej som mens men ej mer. Var säker på att det var kört. Nu väcks hopper lite igen. Funderar på att se vad som händer idag och testa i morgon om menseb ej kommer igång. Lycka till till er andra. Kram

• smulan77

Jag testade några dagar efter min testdag och fick positivt utslag. Ledsen att det inte gick för dig druvan. Hoppas att du kan tanka på med energi i sommar. Det är första gången jag någonsin får ett plus så jag tror inte att det är sant. Både jag och min sambo är 39 år utan barn tidigare så vi vågar knappt hoppas. Har haft lite bruna flytningar så man får hålla tummarna att det går vägen. Stor kram och positiv energi till alla där ute!

Svar på tråden Ruvar på 5d blastocyst