mersi89 skrev 2016-05-11 22:14:00 följande:
Vadå dagens föräldrar? Ja har tre barn och ja e människa man får göra fel. Ja gör inte de för att tortera mitt barn jag är en sjukt grym förälder med tvillingar & en tvååring ja ger mitt barn all min tid och energi. Ja e den som sitter med henne/dom på akuten i 14 timmar och sover max 3 timmar totalt på ett dygn. Jag städar betalar räkningar leker & sitter INTE på mobilen 95% av tiden när mitt barn är med mig som majoriteten gör. Vi leker med de ena efter de andra och är ute minst 2-3 timmar varje dag. Mina barn är mitt liv och du sitter och dömmer mig efter detta inlägg. Jag skrev detta inlägg i hopp om hjälp & förståelse eftersom ja inte befunnit mig just i denna sits då vi vart rätt skonade (tack gode gud! Från de mesta. Men de väl som alla sidor/forum på nätet man blir påhoppad direkt för ingen kan skriva ett normalt svar utan "gud vilken dålig förälder" jahap men tyck det då!! Ja vet att ja är en 100% närvarande och grym mamma
Jag jobbar på förskola och är rätt less på att föräldrar lämnar sina barn sjuka. Föräldrar är lediga och lämnar barnen 8-9 timmar o förstår inte alls att det är stressigt för barn att befinna sig i barngrupper med 15-22 barn med ca 3 pedagoger och kanske förtjänar lite ledighet. Jag ser föräldrar försöka fuska med timmar vid magsjuka, feber för att sätta tillbaka ungarna innan de ska komma tillbaka.
Du har rätt jag känner inte dig men du fick all frustration från min sida. Inte rätt av mig o jag ber om ursäkt.