• MoaElis

Hotell i Göteborg

Jag fick inte tag på biljetter till Håkan Hellström, men det säljs ju verkligen hur många som helst för dubbla priset+ på nätet... Så jag funderar på om det kan vara värt det. Men jag tjänar inte direkt jättebra och bara tågresan kommer kosta 2000 kr. (jag "måste" bjuda med min syster också så alla kostnader blir det dubbla) Sedan är nästan alla hotell fullbokade, det billigaste jag kan hitta den 5 juni är hotell Pigalle för 2350... Jag tycker mer att 1000-1500 är rimligt. Sedan är det lite konstigt för på hotels.com står det att det finns rum det datumet men på deras hemsida står det att det är fullbokat då(?)

I alla fall. Någon som har tips på något billigare hotell som kanske inte är så populärt? Gärna på gångavstånd till ullevi.

• Svar på tråden Hotell i Göteborg
  • Lady Di

Vi var o såg Mumford and sons i måndag o stannade över på hotell mektagonen. Vi betalade 1700kr för fyra personer i en svit. Superfräscht, med pentry o toalett med dusch o bastu på rummet. Dem bekvämaste sängarna jag nånsin sovit i på hotell.
    O fin hotellfrukost.

• TrippleM
    MoaElis skrev 2016-05-12 08:22:29 följande:

Jag fick inte tag på biljetter till Håkan Hellström, men det säljs ju verkligen hur många som helst för dubbla priset+ på nätet... Så jag funderar på om det kan vara värt det. Men jag tjänar inte direkt jättebra och bara tågresan kommer kosta 2000 kr. (jag "måste" bjuda med min syster också så alla kostnader blir det dubbla) Sedan är nästan alla hotell fullbokade, det billigaste jag kan hitta den 5 juni är hotell Pigalle för 2350... Jag tycker mer att 1000-1500 är rimligt. Sedan är det lite konstigt för på hotels.com står det att det finns rum det datumet men på deras hemsida står det att det är fullbokat då(?)

I alla fall. Någon som har tips på något billigare hotell som kanske inte är så populärt? Gärna på gångavstånd till ullevi.

Att det på hotellets sida står det är fullt men hotell.com har lediga rum beror på att sidor som hotels, boooking och liknande har ett visst antal rum reserverade på de hotell de har samarbete med.
  • Dresscode

Kolla om det finns rum på Barken Viking.. supermysigt och bra frulle...

Brukar bo där ibland när jag är inne i stan... ( Bor ett par mil utanför )

Sist kostade det 850.- för 2 pers i dubbelrum..

• MoaElis

Hotell mektagonen låg priserna nu på runt 2300 kr.  Sparhotell i Gårda fanns det rum och kostade 1700 så kanske blir det då.  Barken Viking hade slut med rum, annars var det ett bra pris och såg fint ut så synd.

Svar på tråden Hotell i Göteborg