RonaldoefjollaochMessiaedvarg skrev 2016-05-15 13:05:01 följande:
Det är framförallt svenska pojkar och män som utsätts. Växte inte ens upp i ett invandrartätt område men var tvungen att slåss mot en blatte som mobbade mig. Det blev ju inte bättre heller att jag vann.
Svenska kvinnor är ju horor man knullar innan giftermål så de utsätts inte för hatbrott. Endast svenska män. Det är ju ingen slump att det är svenka män som röstar på SD. Det är bara vi som får uppleva sann rasism i Sverige. Bara vi som måste slåss för att vi föddes med fel hudfärg, hårfärg och ögonfärg. Men var ni bara lugna.
Ni ska se, dagen ska komma då jag och mina bröder ska få hämnas. Frukta den dagen. Ni tror att ni vet vad hat är? Vänta ni ska få se.
Ni ska få se.
Jag beklagar verkligen om du utsatts för våld och trakasserier av invandrare. All rasism e lika fel oavsett den riktas mot vita eller mörkhyade.
Men ni e inte dom enda som utsätts för rasism i Sverige. Däremot har sånt du råkat ut för inte alls diskuterats och jag förstår det känns kränkande.
Men vilka tänker du hämnas på? Alla med invandrarbakgrund? Tycker du det vore rätt angripa t.ex. mig som faktiskt inte gjort dig nåt? :/
Du vet, människor har faktiskt attackerats och t o m dödats i Sverige bara pga dom i n t e va vita. Så sånt sker också.
Är dom som gör sånt dina "bröder"? Va det dina "bröder" som trakasserade min mamma inför ögonen på oss barn enbart pga hennes/vår hudfärg?
Han IKEA mördaren e inte min "brorsa" iaf. Och inte han som mobbade dig heller.
Hatar du mig?