• Lovisens

Evig väntan

Jag har BIM idag. Tidigare i veckan har jag varit illamående mitt på dagen, huvudvärk, lite yrsel men gissar på att jag är skengravid som jag brukar vara. Sitter bara här och väntar på att mensen ska komma. Har slutat att göra grav.test så fort bim kommer för jag orkar inte med den besvikelsen när man får negativt, då är det bättre att mensen får komma av sig  själv.

• Lovisens
    Anonym (Babystrumpa) skrev 2016-05-15 18:42:26 följande:
    Jsg ska sluta med det med. Vilket försök är du på!? Jag undrar om lyckan någonsin kommer till mig. Har flera i min närhet som säger att det tog sig på första försöket.....då tappar jag lite modet.

Hur har det gått? Har mensen kommit ännu?

Vi har försökt i 4 år så det är knappt att man har något hopp kvar tyvärr :( Ni då?

• Lovisens
    Anonym (Johanna) skrev 2016-05-16 19:08:48 följande:

Jag tänker att vid en viss punkt får man acceptera ödet. Det kanske inte är meningen att du ska ha barn? Engagera dig i släktingars barn och vänners barn, skaffa en hund? Livet kan vara rikt ändå utan barn :) och skulle det ske ändå så blir det en glad överraskning

Tack snälla för tipsen! Att jag inte tänkt på detta tidigare :D Kram på dig.
Svar på tråden Evig väntan