• imp

trött på vintern

vill att vintern ska vara slut är trött på snön nu

• Svar på tråden trött på vintern
  • Rödbettan

Bort med vintern, jag vill ha sommar nu!

• Wolfhound

Det jobbigaste med vintern är alla kläder man måste ha på sig, så att man liknar en michellingubbe.

• Havsjungfrun

Vill ha en vacker vår så att vi kan gå ut och gå utan att riskera att dratta på baken (även omvintern varit fantastisk den här säsongen).

• Hallonröd

Ja fyy så trött jag är....och mer snö kom det idag.....*suck*....får väl bygga snögubbar i midsommar istället för att dansa kring stången..... Nu är sportlovet slut så nu kan det bli VÅR tycker jag....

• Minis 75

Mer trött på vintern kan man inte bli

• melodie

Är också trött på vintern.... vill ha vår och sommar nu!!!!!!!!

• frulan

Brukar inte bli trött på vintern, direkt. Årstider är årstider och det är ju inte mycket att göra åt, bara att njuta av dagarna
    Trots allt är det vackert ute med all snö nu när det börjar bli ljust i alla fall

Men nu kom jag på det häromdagen, jag vill inte frysa längre! Jag vill ha vååår och sommar!!!

• Lamie

Sååååå otroligt trött på denna eviga vinter! Just nu bara vräker det ner ute, inget kul alls och kallt blött ooch tråkigt, vill ha sol och värme.... helst nyss

• Linda1976

Ja fy! Det är MARS!! Och vi har typ 3-4 dm snö..... Suck.....

Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt.
  • Supermummy

När kan man börja göra i ordning balkongen egentligen? Tvätta möblerna, plantera mm.
    Tänk att sitta ute och dricka kaffe. *längtar*

Vad ska ni plantera i vår? Några tips på snygga balkonglådor?

Svar på tråden trött på vintern