Inlägg från: Anonym (Finders keepers?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Finders keepers?)

Gömd löskuk!?

Letade efter en laddare och letade av nån anledning i min kvinnas garderob där vi tidigare haft en påse m gamla sladdar mm. Under den stod en skolåda som jag tittade i och där låg en kuk?? En löskuk modell större med en sugkopp i botten. Kul tänkte jag, men kan jag säga till min kvinna att jag råkat hitta den och vad ska jag i s f säga? Har redan ett par riktigt kul idéer om vad den kan användas till i våra lekar.... Det var inte heller så att hon försökt att dölja den, hon vet att jag ibland letar efter saker i "hennes" hyllor..

• Svar på tråden Gömd löskuk!?
    Asirna skrev 2016-05-18 03:50:17 följande:

Kör på tycker jag, hon lär nog älska det! 

Kör på, hur då?
    Asirna skrev 2016-05-18 03:50:17 följande:

Kör på tycker jag, hon lär nog älska det! 

Det verkar så. Talade i morse om att jag hittat den och fick till svar att, -bra då är ni två, ta hand om mig tillsammans tack! Allt sagt med ett leende!
    Underhill skrev 2016-05-18 08:15:33 följande:
    Även om du verkar ta det på helt rätt sätt!?...som jag uppfattat din TS, så kan man ju inte låta bli att undra varför hon har införskaffat en sådan doning utan din vetskap :) Frågade du henne?
    E vi överens så kör vi
    Nej, är inte konspiratoriskt lagd. Det lät för övrigt som att tanken hade varit att presentera den för mig inom kort. Har så klart några idéer hur jag och min nya "kollega" tillsammans ska tillfredställa min kvinna. Men förslag mottages tacksamt?
    Skddkd skrev 2016-05-18 08:46:58 följande:

Göm den i ditt arsle

Verkar knäppt!?

Ok, inga vettiga förslag ännu??
    Trodde det var här man fick diverse bra tips och förslag????

Jag har i a f aviserat min kvinna via sms att jag och min nya "kompis" kommer att ta hand om henne ikväll.

Hm, två förslag på dp. Hade tänkt spara det till senare, men har det ev på agendan...

Underhill skrev 2016-05-18 15:33:26 följande:
    Tänkte väl i första hand på varför hon inte sagt något då du ändå inte verkar alltför främmande för att använda leksaker. Hon kanske trodde att du skulle reagera på ett visst sätt!?
    E vi överens så kör vi
    Känner jag henne rätt så ville hon bara bekanta sig med den först. Det finns ett visst kontrollbehov, men sen vill hon att jag tar över och "gör" så att säga.
    Underhill skrev 2016-05-18 15:33:26 följande:
    Tänkte väl i första hand på varför hon inte sagt något då du ändå inte verkar alltför främmande för att använda leksaker. Hon kanske trodde att du skulle reagera på ett visst sätt!?
    E vi överens så kör vi
    Det blev succé igår, trots att dp uteblev. Kanske imorgon kväll, vi får se...

Kvinnor är trots allt listigare än oss män, och hon hade tydligen hoppats att jag skulle ha hittat den tidigare.
    Anonym (Kille) skrev 2016-05-19 19:58:26 följande:
    Hur fick du använda den på henne då? Enbart vaginalt?
    Enbart och enbart, det fanns mkt kul att göra bara man fick fart på fantasin. Den hade en sugkopp i basen vilket gjorde att den kunde användas fastsatt på både horisontella och vertikala ytor. Perfekt då hon kunde rida den samtidigt som hon sög mig. Avslutade kvällen med att den fick sitta på bastuaggregatet och ta henne bakifrån samtidigt som jag knullade henne i munnen.
    Har mer planer för morgondagen...
    Flunken skrev 2016-05-19 21:05:39 följande:

Berätta hir det "gick" för er!?

Du menar hur vi kom?
    Asirna skrev 2016-05-20 02:40:43 följande:
    Dåså, vad väntar du på? ;)
    Jag väntar inte på nåt, har redan använt den med henne sån du ser i tråden. Följer upp med mer aktivitet ikväll, om det är någon som har nåt bra tips...?
    Asirna skrev 2016-05-21 04:45:21 följande:
    Nice!
    Hoppas det var skönt för er båda!

Orkar inte läsa vad andra har skrivit, men kom o tänka på två saker.

1,sätt den i analen på henne och ta henne vaginalt samtidigt.

2. Hon får köra med den på dig.
    1. Nåt sånt kanske...

2. Inte aktuellt...
    Flunken skrev 2016-05-21 08:39:20 följande:

Undrar vad alla ni tyckt om rubriken

"Gömd sexdocka i förrådet" ??

Alltså vice versa situation där mannen gömt sin favorit leksak...

Hade det varit lika gulligt som detta (tråd) nu verkar vara ?

Jag har varit med om det motsatta, -hon hittade min nyinköpta leksak i garaget....
    Asirna skrev 2016-05-22 02:58:27 följande:
    Har du äns testat 2:an?
    Om inte, ge det ett försök. Mäns g punkt är där också så du skulle kunna få en intensivare orgasm.
    Det är inte så att jag är konservativ eller trångsynt på nåt sätt, -det är inget jag ränder på bara. Jag tänder mest på att se min kvinna njuta, och att driva henne till vansinnig kåthet.
    Asirna skrev 2016-05-22 22:28:13 följande:
    Men det skadar aldrig att testa, kanske visar sig att du gillar det ^^
    Har testat mycket, vet vad jag gillar....

Hade förväntat mig mer av er på det här forumet, -inga fler förslag....?

Det börjar faktiskt gå riktigt bra, och uppskattat är det... Har använt den flitigt i några dagar nu, så den går absolut att använda på många olika sätt! Min kvinna har aldrig sovit så tungt som de senaste nätterna, då hon har fått jobba hårt med oss båda.

Svar på tråden Gömd löskuk!?