• Underhill

Gömd löskuk!?

Anonym (Finders keepers?) skrev 2016-05-18 08:12:36 följande:
    Det verkar så. Talade i morse om att jag hittat den och fick till svar att, -bra då är ni två, ta hand om mig tillsammans tack! Allt sagt med ett leende!
    Även om du verkar ta det på helt rätt sätt!?...som jag uppfattat din TS, så kan man ju inte låta bli att undra varför hon har införskaffat en sådan doning utan din vetskap :) Frågade du henne?
    E vi överens så kör vi
  • Underhill

Jepp, "dubbelmacka"...är väl det som ploppar upp i första hand, men även fortsätta myset med den på henne efter du har kommit kan ju funka!?...det kan ju oxo tänkas bli så att du leker med henne eller bara ser henne leka med den framför dig osv. Låt fantasin flöda :) 

E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (Finders keepers?) skrev 2016-05-18 08:23:09 följande:
    Nej, är inte konspiratoriskt lagd. Det lät för övrigt som att tanken hade varit att presentera den för mig inom kort. Har så klart några idéer hur jag och min nya "kollega" tillsammans ska tillfredställa min kvinna. Men förslag mottages tacksamt?
    Tänkte väl i första hand på varför hon inte sagt något då du ändå inte verkar alltför främmande för att använda leksaker. Hon kanske trodde att du skulle reagera på ett visst sätt!?
    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Gömd löskuk!?