Inlägg från: Gabriella89 |Visa alla inlägg
  • Gabriella89

BF oktober/november 2016 3:de barnet

Hej !

Jag väntar inte barn nummer 3 utan en oplanerad 4;a. Har sedan innan tvillingar som är 7 och minstingen 3, (3 pojkar). Är det okej om jag är med här? Hade varit så skönt att slippa allt tjafs om Facebook grupper.

• Gabriella89

Jag har alltid önskat mig en flicka, ända sedan jag själv var 14 år. När jag väntade pojke nummer tre var jag bombsäker på att det var en flicka så det blev högst överraskande när jag fick veta att det var en kille till, det gjorde också resan (graviditeten) väldigt spännande. Att inte alls veta vem som väntande på att komma till vår familj. Hur många barn har du? Ja barnen har samma pappa. Vi hade pratat om att inte ha fler (vilket vi från början ville) då våra tvillingar är i behov av särskilt stöd och vi ville finnas där för dom i största utsträckning. Men så blev det såhär... Och jag pluggar så det var en väldigt svår sits plus att vi bygger hus. Så många bollar i luften på en och samma gång. Men abort ville jag inte. Jag har mått extremt illa i alla graviditeter. Äter medicin och har gjort med alla också. Men det är skillnad men det handlar nog mest om att jag är i en annan plats i livet även rent psykiskt (positivt menat). Hur långt är du? Jag går in i vecka 16 snart ??

solidafrida skrev 2016-06-07 18:44:06 följande:

Tre pojkar alltså... Och en oplanerad... Hur är det? Hur var det när tredje pojken kom? Eller du har inga flickönskningar kanske..? Det har jag. Och jag tror minsann jag väntar en till grabb:) Han är precis lika välkommen och kommer vara högt älskad. Men jag vill även ha en dotter. Trodde vi väntade sista barnet nu, men jag märker hur hjärnan sakta vänjer sig vid tanken att det kanske får bli en till. Är det samma pappa? Hur oplanerad och hur kom ni fram till att behålla? Vet ni om det är en flicka eller en pojke? Vill ni veta? Mått lika eller samma med dina?

• Gabriella89

Åh grattis! Så fantastiskt !!!!