• Anonym (M.M)

tjejer, hur ser eran idelalkuk ut om ni själv får välja?

Lite nyfiken på vad kvinnor önskar för storlek på sin partners penis om de själv fick välja. Är det nåt som ni aldrig tänkt på och inte bryr er om eller skulle ni önska att den var längre eller kanske kortare? Hur skulle ni om ni själv fick välja att omkretsen var? Grövre eller smalare?

är större och grövre alltid bäst eller är nåt mitt i mellan skönare?

min förra tjej var med en kille som hade 22 cm lång och 11 i omkrets. Den var enligt henne för lång och gjorde mest ont.

Själv är jag knappt 14 lång och 15 i omkrets och är enligt mig själv för kort och för grov.

vad är idealet för er tjejer?

• Svar på tråden tjejer, hur ser eran idelalkuk ut om ni själv får välja?
  • Anonym (ideal)

Idealet är 18cm, ganska stor omkrets, vit, rak och hård och med förhuden intakt. Dessutom skall den sitta på en svensk kille med blont hår och blåa ögon. Nu var inte det rasistiskt sagt för jag är själv svart med afrikanskt ursprung. 

• fae

Jag föredrar en man som inte minutiöst mäter sin dingedong. I övrigt föredrar jag en kuk som är av medelstorlek eller däromkring.

• Lalinandanenon
    Anonym (ideal) skrev 2016-05-19 11:29:46 följande:

Idealet är 18cm, ganska stor omkrets, vit, rak och hård och med förhuden intakt. Dessutom skall den sitta på en svensk kille med blont hår och blåa ögon. Nu var inte det rasistiskt sagt för jag är själv svart med afrikanskt ursprung. 

Så det hade varit rasistiskt om en nordisk ljus tjej från nordligaste Norrland sagt det då? Hur menar du?
  • Anonym (Girl next door)

Ideallängden är kring medel (15 cm) men någon cm mer eller mindre går bra.

Idealomkretse ligger kring 12-13 cm. Men hellre smalare än för grov.

Förhud kvar, jämn färg, hård.

Känslig så killen har lätt för att komma.

Gärna att han sprutar långt.

Liten pung

Men det är inte så viktigt med dessa, tror inte någon passar in på allt.

• MammAmma

En medellång och medelgrov, gärna med ett ollon som är lite större än omkretsen med en schysst 'kant' och rätt mycket böj uppåt.

• Anonym (ideal)
    Lalinandanenon skrev 2016-05-19 11:37:39 följande:
    Så det hade varit rasistiskt om en nordisk ljus tjej från nordligaste Norrland sagt det då? Hur menar du?
    Nej det hade det inte. men jag kände ett behov av att påpeka det för att man kan bli rasistanklagad för allt möjligt idag.
  • Anonym (Gaby)

En vanlig kuk bara, har inte lagt ner så mkt tankekraft på det och alla jag varit med har fungerar bra. Hellre åt det mindre hållet än för stor eftersom jag är ganska "grund" och blöder lätt.

• Lina82

Idealet för mig är en kuk något över medel, kanske 17 cm eller så. Helst inte så grov då jag är rätt tight, kanske 10-11 cm i omkrets. Ådrig, hård, vit, rak (ingen banan-böj!), med förhud (gärna mycket) och det viktigaste: Ett stort härligt lila/rosa ollon som inte är sådär jätte känsligt så man kan leka lite med det! Gärna ingen som kommer snabbt, jag vill knulla länge :P

Sen en ganska hängig pung med stora testiklar. Så härligt med det när dom slår emot!! Hur han får utlösning är inte så viktigt. Roligare om det sprutar, sexigare om det rinner. Viktigaste är att det är rikliga utlösningar (kan det bli för mycket sperma? :P) och dom får gärna smaka gott (men det har ingen gjort hittills, så jag får väl fortsätta drömma :P )

• Anonym (.)

Jag föredrar en kuk som sitter fast på mannen jag älskar

• Anonym (Hö)

Medellång och lite grövre. Har haft underbart sex med småkukade män så det går ändå jämnt ut.

Svar på tråden tjejer, hur ser eran idelalkuk ut om ni själv får välja?