• Äldre 20 May 09:43
    3279 visningar
    3 svar
    3
    3279

    Jag behöver stöd!

    Nu är det så att jag och min sockertopp ska adoptera barn, dock har vi problem med namnval. Frugan gjorde en omröstning och nu vill hon att vår son ska heta Göte Borg, förstår ni my concerns? Hur ska jag förklara för henne att jag inte vill det? Utan att skapa bråk? Snälla alla tips är välkomna!

  • Svar på tråden Jag behöver stöd!
  • Äldre 20 May 13:26
    #1
    +1
    bosse123 skrev 2016-05-20 09:43:07 följande:

    Nu är det så att jag och min sockertopp ska adoptera barn, dock har vi problem med namnval. Frugan gjorde en omröstning och nu vill hon att vår son ska heta Göte Borg, förstår ni my concerns? Hur ska jag förklara för henne att jag inte vill det? Utan att skapa bråk? Snälla alla tips är välkomna!


    Jag hade sagt som det är:) nej . Eller nej Göteborg är en stad. Eller nej det kan du fet glömma.
  • Anonym (Drago­nSlaye­r_68)
    Äldre 20 May 14:46
    #2
  • Äldre 20 May 14:58
    #3
    -1

    Du ska inte låta din fru bestämma över dig! Jag antar att din fru är feminist och vill bestämma över dig men det får du inte tillåta!!!! Säg som det är att Göte Borg är ett ytterst fult namn och att om inte du får bestämma namn så ska ni skiljas. Så skulle jag gjort för att visa kontroll på fruntimret. 

Svar på tråden Jag behöver stöd!