2 (+1) barnsmorsa!
Vet inte vart jag ska börja. Känner bara att jag måste få ur mig!!
För ca 2 månader sen blev vi 4 i familjen, allt fungerar bra, ammar så det är ju givetvis mig bebis hänger sig fast vid större delen av tiden. Nu dom senaste dagarna har bebis varit lite gnällig, vill ha mycket närhet, men tyvärr tar det lite på krafterna då min man inte avlastar så som jag önskar. Eftersom jag ammar så får jag ju vakna allt ifrån 2-6 gånger varje natt och önskar då kanske att han kunde förstå att jag oxå är trött mitt på dagen!
Han är pappaledig (10 dagar) så totalt 26 dagar blev han ledig. Men han tycker att jag ska dra de största lasset. Lägenheten ser ut som ett bombnedslag men han lyfter inte ett finger! Visst lagar han mat, men det gör jag oxå!
Han sitter och spelar nått jävla onlinespel halva nätterna och kommer och lägger sig vid 2-3 tiden. Sen när barnen vaknar så går han i taket för han inte får sova.. Idag fick bebis ligga kvar i sängen eftersom pappa ändå låg o "sov". Bebis börja gråta och får då höra att "jag lämnade bebis där med flit för att väcka honom". Klockan va då halv 10!!!!
Jag är så trött! Förlåt för långt o rörigt inlägg..