• wilson

    Vem såg dig naken senast?

    Vem/vilka såg dig naken senast?

    Var såg den/de dig?

    I vilket sammanhang var det?

  • Svar på tråden Vem såg dig naken senast?
  • Anonym (??)
    fae skrev 2016-05-22 00:42:04 följande:

    Min daddy. Hos mig. Några dagar sen. För att vi gjorde nakengrejer.


    Wtf??

    Menar du din riktiga pappa eller är det en typ fadersgestalt som ger dig smisk eller vad f-n är detta?
  • fae
    Anonym (??) skrev 2016-05-23 15:43:49 följande:

    Wtf??

    Menar du din riktiga pappa eller är det en typ fadersgestalt som ger dig smisk eller vad f-n är detta?


    Ja säg det :D
  • Anonym (??)
    fae skrev 2016-05-23 15:48:55 följande:

    Ja säg det :D


    Jag hoppas det är en fadersgestalt du får smisk av för annars blir jag orolig.
  • fae
    Anonym (??) skrev 2016-05-23 15:52:20 följande:

    Jag hoppas det är en fadersgestalt du får smisk av för annars blir jag orolig.


    Du behöver inte oroa dig! ;)
  • Anonym (??)
    fae skrev 2016-05-23 15:55:29 följande:

    Du behöver inte oroa dig! ;)


    Låter bra!

    Har faktiskt själv fantiserat om att få smisk av en äldre man men har aldrig vågat realisera det. Är det givande?
  • flygrl
    wilson skrev 2016-05-21 17:22:57 följande:

    Vem/vilka såg dig naken senast?

    Var såg den/de dig?

    I vilket sammanhang var det?


    Min katt. Imorse när jag kom ur duschen tex. :P
  • fae
    Anonym (??) skrev 2016-05-23 16:16:53 följande:

    Låter bra!

    Har faktiskt själv fantiserat om att få smisk av en äldre man men har aldrig vågat realisera det. Är det givande?


    Ja absolut men nu är det ingen "smiskare" eller fadersgestalt i den bemärkelsen jag har, även om vi gillar smisk och verklig åldersskillnad s a s. Om du tänder på äldre män och smisk så tycker jag definitivt att du ska våga göra verklighet av din fantasi, med rätt man förstås. :) Du har ingenting att förlora.
  • Anonym (??)
    fae skrev 2016-05-23 16:33:21 följande:

    Ja absolut men nu är det ingen "smiskare" eller fadersgestalt i den bemärkelsen jag har, även om vi gillar smisk och verklig åldersskillnad s a s. Om du tänder på äldre män och smisk så tycker jag definitivt att du ska våga göra verklighet av din fantasi, med rätt man förstås. :) Du har ingenting att förlora.


    Det är inte så att jag tänder sexuellt på äldre män men fascineras över smisk och fantiserar om att bli hårt smiskad av någon äldre som kunde vara min lärare eller pappa. Och det är bara smisk, vill inte ha sex med den personen. Låter kanske knäppt men så känner jag. Och det är bl.a därför jag inte vågat leva ut det.
  • Anonym (Mums)

    En man som jag träffade via en datingsida. Vi träffades några gånger men det rann ut i sanden. Han var välhängd som en elefant. Mums!

  • Anonym (Hoppsan)

    Pinsamt nog hotellpersonalen. Min flickvän stannade över helgen då jag jobbar borta i fyra veckor. Igår när hon åkt hem så tog jag mig en dusch. När jag gick ut från badrummet så kom personal in och skulle lämna en vattenflaska samt göra sängen fin inför kvällen...

    Både hon och jag fick en chock

Svar på tråden Vem såg dig naken senast?