• Anonym (Kvinna 86)

Porrsurfade pojkvän

Hej! Fundersam tjej här. Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 1,5 år problemet har varit sexet.

Jag har mkt sexlust han lite säger han.

Tills jag märkte den dagen vi flytta ihop att han porrsurfar massa och tillfredsställer sig själv. Vilket sårat oerhört att han nekar mig till sex och runkar när jag är borta.

Nu har vi bråkat massa och han har lovat sluta fast jag upptäckt flera ggr om att han surfar.

Iaf nu säger han att han slutat och vi har sex 2 ggr i veckan. men de ggr han sjukskrivit sig eller jag varit hemifrån och kommer hem så funkar inte sexet. Han kan inte komma och det är alltid när han varit ens hemma. Så misstänker att han håller på i smyg.

Detta tär på mig han säger att han inte surfar längre men är så jobbigt när det inte Funkar riktigt med sexet

• Svar på tråden Porrsurfade pojkvän
  • Anonym (!)

En kanske konstig fråga, när han "sjukskrivit" sig, -har han varit sjuk då?

• Anonym (Hmm)

Sådär gjorde min man i flera år, tills jag hitta hans historik på Google. Efter det hitta jag konversationer med tjejer också. Det tar liksom inte slut vid sex eftersom han då runkar till en annan, då tänder han på andra. Jag hade jätte mycket sexlust förut, han ingen. Pga han runka bara till porr. Så det är ett missbruk. Jag lovar dig han kommer inte sluta för att du ber han.

• Anonym (Samma här)

Det faktum att han säger att han kan sluta men ändå inte gör det pekar mycket på ett beroende. Det var så det började för mig. Min dåvarande pojkvän sa att han kunde sluta men gjorde aldrig det, och några år senare kom det fram att det var ett missbruk (antar att det var ungefär då som han själv hade kommit fram till det).

Det är ett helvete att gå igenom och för din egen skull bör du verkligen tänka över om detta är nåt du klarar av att leva med. Förmodligen behöver din kille professionell hjälp i sinom tid.

Svar på tråden Porrsurfade pojkvän