• Anonym (help)

Jag kan inte komma

Tjugotreårig tjej som gärna mottager alla tips, råd eller tankar kring detta. Som rubriken lyder kan jag inte komma, nej, det handlar inte om att jag inte vet vad jag gillar eller att jag inte tycker att det är skönt. Jag kan varken komma på egen hand eller tillsammans med någon. Jag kommer till en punkt där jag tror att jag ska smälla av för att det är så underbart och i nästa sekund är det borta? Tankspridd och överfokuserad under sex samt kroppskomplex, men detta spelar ju ingen roll när jag är själv..

Så, tips, tankar? Har jag valt rätt ställe att posta ämnet på? Någon borde ju ha upplevt samma eller haft en partner som haft det problemet.. I hope.

• Svar på tråden Jag kan inte komma
  • Darimna

Har det aldrig nånsin hänt alltså?

Jag tror definitivt du måste lära dig komma på egen hand många gånger innan du kan börja försöka tillsammans med någon annan.. Har du testat vibrator?

• Anonym (help)

Så vitt jag vet så nej, det har aldrig hänt.

När jag tror att jag är där, och jag når max, så klingar det bara av.

Jag förstår din poäng, men jag är så mycket närmre tillsammans med någon och uppskattar det så mycket mer. Det känns som att jag har större chans att komma tillsammans med någon än på egen hand, men jag överfokuserar så och det är nästan som att jag inte vet hur man "gör" för att komma? Jag når max och sen är det som att kroppen tänker "and now what?" och bara stänger av hela känslan.

• Daniel 723

Mitt ex hade lättare att få orgasm om hon fick anal stimulans, hon fick både lättare orgasm och de var kraftfullare. 

• Anonym (dusch)

Har du testat "duschen"? Alltså att skruva av duschmunstycket och rikta strålen där det är skönt? Dra in laptopen i badrummet också och slå på en porrfilm så behöver du inte fastna i andra tankar. :)

• Darimna
    Anonym (dusch) skrev 2016-05-22 15:02:02 följande:

Har du testat "duschen"? Alltså att skruva av duschmunstycket och rikta strålen där det är skönt? Dra in laptopen i badrummet också och slå på en porrfilm så behöver du inte fastna i andra tankar. :)

Det var ett bra tips! 

Den tar jag till i nödfall när jag känner att jag verkligen behöver en orgasm men inte riktigt orkar eller kan få till det just den kvällen.. Funkar varje gång. 

• Anonym (Liknande)
    Anonym (help) skrev 2016-05-22 14:22:10 följande:

Tjugotreårig tjej som gärna mottager alla tips, råd eller tankar kring detta. Som rubriken lyder kan jag inte komma, nej, det handlar inte om att jag inte vet vad jag gillar eller att jag inte tycker att det är skönt. Jag kan varken komma på egen hand eller tillsammans med någon. Jag kommer till en punkt där jag tror att jag ska smälla av för att det är så underbart och i nästa sekund är det borta? Tankspridd och överfokuserad under sex samt kroppskomplex, men detta spelar ju ingen roll när jag är själv..

Så, tips, tankar? Har jag valt rätt ställe att posta ämnet på? Någon borde ju ha upplevt samma eller haft en partner som haft det problemet.. I hope.

Har det varit samma problem med flera män? Jag har ingen lösning, vet bara att det kan vara partnerberoende. Min fru har aldrig kommit på egen hand och inte heller med mig. Hon upplevde orgasm första gången vid sexdebuten som 25-åring och fick sen fortsättningsvis orgasm med samma man. Efter det har hon kommit med vissa partners och med vissa inte, alltid bara vid samlag, inte av annan stimulans. Hon har varit jättenära med mig några gånger, så vi har inte gett upp hoppet helt, men det är nog frustrerande.
Svar på tråden Jag kan inte komma