Inlägg från: Tom Araya |Visa alla inlägg
  • Tom Araya

Våran pappa struntar i oss barn :(

Jag tycker hela historien låter märklig kring ekonomi, separation, nya partners och sådant, så jag undrar om TS verkligen är insatt...

Lån på gemensam egendom är i regel gemensamma och inget som bara står på den ena, i synnerhet inte om det är lån med egendomen som säkerhet, vilket ofta hus är.

Varifrån har TS fått informationen om vad pappans sambo säger om TS mamma?

Hur vet TS varför TS föräldrar separerade och exakt alla detaljer bakom?

• Tom Araya
    Anonym (Oroliga och ledsna barn) skrev 2016-05-24 20:57:09 följande:
    Pappa har tagit egna lån pappas sambo har ringt mej och mina syskon och hon var inte trevlig på något sätt hon kallade mamma för hora och att mamma är en vidrig person och att mamma ljög vi vet att mamma inte skulle ljuga om något och vi vet om separationen för pappa berättade att han ljugit och det gjorde han efter att han skickade falska bilder från hans resor till oss resor som han inte varit på för han hade varit med henne
    Avsluta dina meningar med punkt, börja dem med stor bokstav och använd även kommatecken så blir det lättare att läsa.
    Pappa har tagit egna lån
    Nu menar jag de lånen som du påstår dina föräldrar hade innan separation och som skulle påverka er mammas ekonomi.
    pappas sambo har ringt mej och mina syskon och hon var inte trevlig på något sätt hon kallade mamma för hora och att mamma är en vidrig person och att mamma ljög vi vet att mamma inte skulle ljuga om något
    Vad är det er mamma inte ljugit om?
    och vi vet om separationen för pappa berättade att han ljugit och det gjorde han efter att han skickade falska bilder från hans resor till oss resor som han inte varit på för han hade varit med henne
    Så hela berättelsen om hur separationen gick till kommer från er pappa?

• Tom Araya
    Anonym (Oroliga och ledsna barn) skrev 2016-05-25 07:17:09 följande:
    Mamma och pappa tog ett lån för att renovera och det är det lånet dom har tillsammans.
    Det lånet borde då vara gemensamt och inte något bara dina mamma får betala.
  • Tom Araya
    Anonym (Oroliga och ledsna barn) skrev 2016-05-28 19:31:29 följande:
    Hej. Har inte orkat svara förut och alla utom pappa vet att mamma inte ska betala det själv men pappa struntar i det också. Det var en som sa till mej att pappa kommer nog få känna på och inte få det så roligt utan kommer få tillbaka på något vis men jag vet inte.
    Fast banken kan väl knappast kräva din mamma på det din pappa ska betala!?
Svar på tråden Våran pappa struntar i oss barn :(