• Anonym (Nej)

Råkade köpa en bil, min fru öppnar inte dörren

I förrigår skulle jag bara åka förbi bilhandlaren BMW för stt titta på lite bilar för skoj skull. Jag råkade då köpa en bil....den kostade 435.000 kronor. Min fru vill nu inte prata med mig och hon har inte låtit mig sova hemma på två dagar. Hon öppnar inte dörren när jag knackar och och hon tog min nyckel. Jag sover hos brorsan nu. Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Råkade köpa en bil, min fru öppnar inte dörren
  • Anonym (Nej)

Dvs hon är jättearg för att jag köpte bil impulsaktigt. Men hon förstår inte att ja råkade göra det. Det bara blev så. Det är sånt sömnkanin hända med alla människor.

• Fontana

Om du nu är allvarlig så: Nej, det är inte sånt som bara "råkar" hända. Inte att man köper en ny bil, och absolut inte för nästan en halv miljon.

Men du hade kanske en halv miljon som låg och brände i fickan? I så fall är det helt okej. Köp en smycke till din fru för en miljon så blir hon säkert snäll igen. Och glöm inte att bygga ut huset och spara åt barnen också.

• Aikido

Om det är dragkrok på kan du ju köpa en husvagn.

Eller fan... skit i dragkroken (går alltid att lösa med silvertejp). Köp en husvagn ändå. Gärna en slemmig så den matchar BMW:n. Sedan - 1/4 impulse power.

• Anonym (Dt)

Så gjorde en bekant, fast dom har så bra ekonomi så det spelade ingen roll på det sättet,det var mer platsen i garaget son det muttrade om. Du kanske behöver terapi för ditt impulsbeteende?

• Kyss

Kunde du inte hålla dig till fredag?

• driver28

Hände mig en gång. Hon pratade inte med mig på 2 dagar. Men jag fick i allafall sova i sängen... Jag sålde bilen efter några veckor. Insåg snart att jag skulle behållit bilen och bytt ut frun redan då istället ....

• lövet2

Är det väldigt olikt dig? I så fall kanske du borde gå till doktorn. Det är inget bra tecken att göra en sådan grej.

• nordanvinden

en gång så vaknade jag upp och hade flyttat till en annan bostad . Det visade sig att jag impulsköp en lägenhet med var det jag som inte släppte in tjejen.

Svar på tråden Råkade köpa en bil, min fru öppnar inte dörren