• Sunshine81

Tampong efter samlag....

Hej...läste för ett tag sedan att nån skrev här inne att dom blev gravida efter att ha satt in en tampong eftre samlaget. Så igår låg jag och skulle sätta in en ..men vågade inte, tänkte bara på att tampongen sög upp alla apermier, men gör den det ??? Dom har väl redan kommit långt in i kroppen , eller. Men det är alltid massa som kommer ut efter ett litet tag.

• Svar på tråden Tampong efter samlag....
  • turia

nä huga det skulle jag inte utsätta murran för. Den ska ju ut också- slemhinnorna skriker!
    sätt en kudde under rumpan istället o ligg 15-20 min, o tryck dit ett papper, hehe. Gjorde ja..nu gravid
    /// V 20

• Sunshine81

Oki hahahhah. Ja får göra så nästa gång. Hade äl igår så det blir väl inte fler gånger nu denna gången , men nästa månad så provar jag. Har lite svårt att veta när min äl är för detta är min första mens sen förlossningen så den är säkert inte regelbunden. Men vi kör på. Har haft ont i magen hela helgen så jag tror att jag haft äl.

• Julianna

Usch, det låter inte som en bra idé. Det kan kanske bli infektioner av det där. Nä, jag tror inte tampongen gör ett dugg nytta. Det måste varit slumpen att folk blev gravida när dom satt in en tampong. Det som kommer ut efteråt är nästan bara sekret (sperman består ju inte enbart av spermier utan sekret också). När spermierna har sprutats in i dig trillar dom inte ut igen. I så fall skulle det nog vara VÄLDIGT svårt för alla att bli gravida. När jag blev gravid reste jag mig nästan direkt efter samlaget. Lycka till!! Kram

Svar på tråden Tampong efter samlag....