Sambons son drar hem tjejer om kvällarna
Min sambo har en snart 17 årig son som har nya tjejer hemma hela tiden.
Jag vet att det inte riktigt är min ensak, men det stör mig som fan.
Kan ta ett exempel: han drog hem en brud vid halv nio tiden på kvällen, när de kom in satte de sig och rökte under fläkten med hans mamma och sen gick de in till hans rum. Där inne var dom hela kvällen och var uppe hela natten, tror inte att dom sov nånting alls. Max 3 timmar isåfall, för den natten hörde jag både stön och bankande från väggen (hans rum är vägg i vägg med vårat). Hans mamma väckte dom på morgonen eftersom att han skulle iväg till skolan. Tjejen började tydligen 2 timmar senare så hon stannade kvar i hans rum och sov. Hon kom sen ut från rummet och började klä på sig jackan och så, då frågade min sambo om hon inte ville ha frukost, men hon sa att det var lugnt.
Min bonusson har alltid fått göra i princip vad han vill. Hans mamma har inga regler vilket man märker tydligt, men jag kan ändå inte förstå hur hon kan låta sin son dra hem olika one night stands?? Denna tjej har då inte jag sett något mer efter detta. Dom kanske har kontakt och har setts mer, kanske inte. Vad vet jag. Skulle inte förvåna mig om han drog hem henne snart igen.
Han är tydligen känd i staden vi bor i för att vara den snubben som drar hem och knullar olika tjejer som sover över. Förvånande..
Jag hade i alla fall aldrig låtit mitt barn ha 0 regler och hålla på sådär i alla fall..
Ska jag prata med min sambo om detta eller är det jag som tänker fjantigt?