Inlägg från: Anonym (Gaby) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gaby)

Är killar kåtare än tjejer?

Tror att tjejer oftare inte vågar/vill leva ut sin sexualitet, pga uppfostran, normer, slutshaming, otrygghet, övergrepp osv. Detta kan av vissa okunniga män tolkas som att kvinnor inte är kåta, eftersom de inte visar sin kåthet som män. Men i grunden tror jag att män och kvinnor är lika kåta, även om det tar sig uttryck på olika sätt. Personligen har jag alltid velat mest i alla mina förhållanden...

• Anonym (Gaby)

Och just det, hormonella P-medel kan absolut bidra till att kvinnor inte känner sig kåta. För mig var det som att slå på en lampa när jag lade av med p-piller - omedelbart kom lusten tillbaka.

• Anonym (Gaby)
    Anonym (Sex) skrev 2016-05-27 13:04:29 följande:

Varför är ni aldrig kåta bland folk?

Det är vi. Men hur tänkte du att kvinnor ska manifestera den kåtheten, skrika "befrukta mig" medan hon flashar brösten?... Bara för att man är kåt behöver man ju inte gå runt och visa det. Man visar det för rätt person.
  • Anonym (Gaby)
    Anonym (Sex) skrev 2016-05-27 13:35:52 följande:

Fast ni verkar inte visa det alls. På oss män syns det tydligt, ni verkar dölja det totalt i så fall.

Ehm ja män får ju stånd, vilket är fysiskt omöjligt för kvinnor... Hur hade du tänkt att kvinnor tydligt skulle visa kåthet?
Svar på tråden Är killar kåtare än tjejer?