• tovatilltusen

    Vilken bok kommer först i serien Raija av Bente Pedersen?

    Jag har fått för mig att jag ska testa denna serie men nu hittar jag inte vilken av böckerna som kommer först. Kan någon hjälpa mig med detta skulle jag bli mkt tacksam.

  • Svar på tråden Vilken bok kommer först i serien Raija av Bente Pedersen?
  • Laire

    Främmande fågel kommerförst, detär en jättebra serie!

  • lövet2

    Skulle gärna ha hjälpt dig, men mina verkar vara på rymmen. Om det är till någon hjälp, så är alla böckerna numrerade. Det står alltså en 1:a på första boken ....

  • Tonx

    Som redan nämnt, så är Främmande fågel först :)
    Serien är underbar!

    Sundsvallstjej; Har du läst nåt mer av Pedersen? Jag håller på för fullt med nya serien Huset Arent, jättebra serie :)

  • Laire

    Jag har bara läst deförsta tio delarna av Raija, sedan hade mamma inga fler böcker och jag kom mig aldrig för att köpa fler... Håller på med Ljusets Rike just nu (började igår och har sträckläst de första två böckerna). Spännande!

    Är föresten med i samma klubb på lunar som dig (margitsandemo), känner igen din bild. Är dock inte alls aktiv där längre efter att ha hittat familjeliv

  • Tonx

    sundsvallstjej; Aha ^^ Ja, Ljusriket är spännande ;)
    Jag håller på med hennes nyaste serie Trollrunor. Jobbigt att vänta på böckerna bara, nästa kommer i april!

  • Laire

    Gillade dock inte att allt gick i raketfart i första boken, ena sekunden var det de "vanliga" häxmästargänget och en sida efteråt var deras barn tonåringar...:-S

Svar på tråden Vilken bok kommer först i serien Raija av Bente Pedersen?