Killar, varför slaknar ni?
Killar!
Jag undrar som rubriken lyder varför "ni" slaknar i sexuella situationer? Menar då i nyktert tillstånd Är det alltid pga nervositet eller finns det andra anledningar?
Jag undrar pga att flera pojkvänner jag haft har slaknat av och till under sexakten, jag tror och hoppas att det inte beror på att de blivit avtända på mig!
Men nej jag tror inte det, för samtliga dessa pojkvänner har varit väldigt kärleksfulla, velat ha sex med mig ofta, tagit på mig, sagt fina komplimanger, inte kunnat ta händer och ögon ifrån mig, ni vet. (säger inte det för att skryta utan för att förklara...)
Men ändå, under akten så händer det att de har slaknat, tex lite oralsex: den står i givakt. Sen nåt annat däremellan som inte just då innefattar penisen, och den slaknar... men står snart upp igen då den får lite stimulans. Ni fattar nog
Så jag undrar, är det "normalt" att penisen bara slaknar sådär lite då och då under akten, när den får vara ifred (aldrig när den får "vara med") eller vad säger ni?
Kan inte hjälpa bli lite nervös över att det ändå beror på mig eller så... eller lite impotens?