• Monsan

    BF Februari 2017

    Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

  • Svar på tråden BF Februari 2017
  • Monsan
    Monsan skrev 2016-05-29 19:51:03 följande:

    Jag har skickat pm...


    Haha, jag fattar ingenting.. hittar inget meddelande nånstans.. :/
  • emm84
    Monsan skrev 2016-05-29 20:44:25 följande:
    Haha, jag fattar ingenting.. hittar inget meddelande nånstans.. :/
    Prövade igen att skriva till dig :)
  • Tesm

    Hej allihopa! Jag plussade idag, vet dock inte när jag blev gravid då jag haft lite svajig mens under våren. Andra barnet, vi har en son som är född sept-14! :)

  • Monsan
    Tesm skrev 2016-05-29 21:23:54 följande:

    Hej allihopa! Jag plussade idag, vet dock inte när jag blev gravid då jag haft lite svajig mens under våren. Andra barnet, vi har en son som är född sept-14! :)


    Grattis och välkommen..:)..
  • emm84
    Tesm skrev 2016-05-29 21:23:54 följande:

    Hej allihopa! Jag plussade idag, vet dock inte när jag blev gravid då jag haft lite svajig mens under våren. Andra barnet, vi har en son som är född sept-14! :)


    Grattis :)
  • Hubert
    Tesm skrev 2016-05-29 21:23:54 följande:

    Hej allihopa! Jag plussade idag, vet dock inte när jag blev gravid då jag haft lite svajig mens under våren. Andra barnet, vi har en son som är född sept-14! :)


    Grattis! :D
  • jullis90

    Hej! Plussade idag, på RFSU, så hastade iväg o köpte ett CB digital som jag ska ta när jag vaknar imorn. Enligt beräkningar blir de födsel nån gång första veckan i februari! :)

    Är det nån som vågar "ta ut glädjen i förskott" eller väntar ni tills ni är längre in i graviditeten??

    Är så rädd att bli snuvad på konfekten och få ett missfall även om detta är min första graviditet!

  • BeautifulMoments
    jullis90 skrev 2016-05-30 00:08:28 följande:

    Hej! Plussade idag, på RFSU, så hastade iväg o köpte ett CB digital som jag ska ta när jag vaknar imorn. Enligt beräkningar blir de födsel nån gång första veckan i februari! :)

    Är det nån som vågar "ta ut glädjen i förskott" eller väntar ni tills ni är längre in i graviditeten??

    Är så rädd att bli snuvad på konfekten och få ett missfall även om detta är min första graviditet!


    Grattis! :) jag har bestämt mig för att nojja så lite som möjligt denna graviditet och försöka njuta så mycket jag kan. Man kan aldrig veta hur de går men man mår inte bättre av att nojja. Givetvis är de jättesvårt och jag plussa igår så vet inte hur jag hanterar de sen.
    My life, My choice!
  • Micki88

    Nu ser jag fram emot att mag bilder som i framtiden kommer ploppa upp där.... Känner på mig att jag kommer bli stor fort. Känner hur livmodern vidgas och ser redan svullen ut. Helt otroligt ( har platt mage annars)

Svar på tråden BF Februari 2017