• Svantesvart

Min tjejkompis skickar nakenbilder till mig

Min bästa kompis (vi kan kalla henne Jessica) har varit ihop med sin kille i snart sju år och de verkar väldigt lyckliga tillsammans. Jag tycker verkligen om honom och tycker att han är en riktigt bra kille. 

Men, hon är ständigt otrogen mot honom. Ännu värre är att hon tar bilder varje gång hon ligger med nån random dude och skickar på snapchat till mig. Ibland syns en del av hennes kropp på bilderna (ofta hennes nakna bröst), vilket får mig att undra lite varför hon egentligen skickar det till mig. 

Är hon intresserad av mig? Varför skulle hon annars skicka nakenbilder till mig? Vi har aldrig gjort något, men vi har en ganska fysisk relation. Jag har aldrig vågat skicka nåt naket tillbaka eftersom jag inte vill förstöra relationen, men undrar om det kanske är vägen att gå? 

Jag är själv singel.

• Svar på tråden Min tjejkompis skickar nakenbilder till mig
  • fae

Kan du inte fråga din mamma om råd?

• Svantesvart
    fae skrev 2016-05-27 22:41:17 följande:

Kan du inte fråga din mamma om råd?

Vi har tyvärr inte den typen av förhållande :/ Hade jättegärna frågat henne, men känner mig verkligen inte bekväm med det!
  • Scoops

Jag skulle inte alls vilja ha en sån människa i mitt liv. Men förmodligen vill hon hetsa upp dig med hjälp av bilderna, så om du vill ha henne så bara kör..

• Anonym (Tvångskyssaren?)

Var det inte du som först "bjöd ut" en tjej på dejt, sen lät henne betala och avslutningsvis tvångskysste henne OCH gjorde en tråd om det? Låter som du har lite att jobba på socialt och i kontakten med kvinnor. Eller är det den tvångskyssta tjejen som hämnas med Snapchatmeddelandena? Låter som lite too much drama in too short a time...

• fae
    Svantesvart skrev 2016-05-27 22:44:00 följande:

Vi har tyvärr inte den typen av förhållande :/ Hade jättegärna frågat henne, men känner mig verkligen inte bekväm med det!

Men berätta för din mamma (vi kan kalla henne Berit) att din tjejkompis antastar dig. Såhär ska du inte ha det :(
  • Svantesvart
    Anonym (Tvångskyssaren?) skrev 2016-05-27 22:46:26 följande:

Var det inte du som först "bjöd ut" en tjej på dejt, sen lät henne betala och avslutningsvis tvångskysste henne OCH gjorde en tråd om det? Låter som du har lite att jobba på socialt och i kontakten med kvinnor. Eller är det den tvångskyssta tjejen som hämnas med Snapchatmeddelandena? Låter som lite too much drama in too short a time...

Ja, precis. Skaffade kontot idag och har en del funderingar som jag behöver hjälp med...

Det är inte samma tjej, det här är en gammal tjejkompis.
  • Svantesvart
    Scoops skrev 2016-05-27 22:44:57 följande:

Jag skulle inte alls vilja ha en sån människa i mitt liv. Men förmodligen vill hon hetsa upp dig med hjälp av bilderna, så om du vill ha henne så bara kör..

Tror du? Alltså, jag är ju sugen (hon ser ganska bra ut), men kanske inte är värt det? I vilket fall vill jag ju inte att hon ska sluta skicka bilder, det är alltid trevligt med lite naket ^^
  • Anonym (Ögfööf)

Du verkar överlag ha grova problem med tjejer och hur du ska bete dig mot dom, - och då menar jag också din andra tråd som du skapade nyss där du överväger att förfölja en tjej på hennes jobb och ge henne "något starkare" - men, för att svara på din fråga. Antingen så frågar Du henne om hon är intresserad eller så skiter du i det och fortsätter ta emot bilderna.

Finns ingen här som kan svara varför hon gör som hon gör.

• Anonym (Tvångskyssaren?)
    Anonym (Ögfööf) skrev 2016-05-27 23:03:45 följande:

Du verkar överlag ha grova problem med tjejer och hur du ska bete dig mot dom, - och då menar jag också din andra tråd som du skapade nyss där du överväger att förfölja en tjej på hennes jobb och ge henne "något starkare" - men, för att svara på din fråga. Antingen så frågar Du henne om hon är intresserad eller så skiter du i det och fortsätter ta emot bilderna.

Finns ingen här som kan svara varför hon gör som hon gör.

Well put!
  • Mudshark

Du skriver att hon beter sig riktigt illa mot sin pojkvän som du verkligen gillar, och tycker är en riktigt bra kille. Men det du funderar på är om du ska stöta på henne och skicka nakenbilder????

Du har aldrig tänkt tanken att försöka få henne att sluta bete sig så svinigt mot sin pojkvän?

Hur funkar du egentligen??

• Margaux

Som tjej tycker jag såhär:
    Ni är kompisar och du värdesätter henne som det. Är det värt att riskera den relationen för lite "kul"? Hon visar ju rätt tydligt att hon är dåligt flickvänsmaterial... Du får väga de två faktorerna mot varandra.

Svar på tråden Min tjejkompis skickar nakenbilder till mig