Irritation över bonus existens
Hoppas din sambo lämnar dig för du är inte frisk
Hoppas din sambo lämnar dig för du är inte frisk
Har barn själv som varit i den åldern men det är hur hon tänker jag tycker är sjukt
Det är för att du kanske inte kan sätta dig in i hur det är att leva med någon annans sexåring? Det är precis som Brumma skriver väldigt stor skillnad med vad man står ut med och accepterar när det gäller ens egna barn, jämfört med andras.
Jag är glad att min man inte behövde leva med min yngste när han var sex år. Jag är inte säker på att vårt förhållande hade pallat det, för helt ärligt var det tufft nog för oss föräldrar att hantera den tiden. Och då hade vi ändå den villkorslösa kärleken i grunden.
TS, men erfarenhet av att leva med en man med två barn sedan tidigare. Att själv har en son som var väldigt jobbigt under 6-års-tiden.
Om du hade varit min sons hypotetiska mamma, så hade jag inte klandrat dig. Däremot hade jag muttrat en del över pappan, som inte styrde upp det, för en sak är säkert, jag hade inte gillat att min son betedde sig så att andra skulle lida av hans sex-årstrots. Det är något vi föräldrar ska hantera och inte slängas över på andra.