• Anonym (!)

Irritation över bonus existens

Hoppas din sambo lämnar dig för du är inte frisk

• Anonym (!)
    sextiotalist skrev 2016-05-30 06:10:40 följande:
    TS är visst frisk, läs brummas svar och 6-åringar kan vara pest och pina även för föräldrarna. En väninna skojade om att nästa 6-åring skickar hon iväg och hämtar tillbaks när han fyller 8.
    Har barn själv som varit i den åldern men det är hur hon tänker jag tycker är sjukt
  • Anonym (!)
    sextiotalist skrev 2016-05-30 06:20:15 följande:
    Inte alls. Det är inte sjukt att inte komma överens med alla. Kan du peka ut det sjuka i TS beteende.

Jag personligen hade aldrig stått ut med en annan sexåring än min egen. Barn i pluralis håller jag mig borta ifrån.
    Jo när man inte vill att ett barn ska existera är det sjukt
  • Anonym (!)
    Anonym (Kännsintebra) skrev 2016-05-30 06:40:52 följande:
    Menar ju knappast att jag vill att han ska dö, tänker bara ibland att det hade varit lättare om han inte fanns från början. Jag kan inte vara den enda som tänker så om sin bonus.
    Som tur är känner jag ingen som känner så eller har känt så .
  • Anonym (!)
    Anonym (Hej) skrev 2016-05-30 16:07:47 följande:

Varför blir många så arga så fort någon inte gillar ett barn? Jag har inga egna barn och jag kan jag tycka att andras ungar är irriterande och jobbiga ganska ofta. Älskar ni som säger att TS är så hemsk verkligen ALLA barn?

Jag tror inte jag skulle tycka illa om en bonus, men jag förstår att andra kan göra det.

Det är stor skillnad på att tycka dom är jobbiga ibland o att önska att dom inte existerar
Svar på tråden Irritation över bonus existens