Tess3 skrev 2016-06-14 15:36:30 följande:
Tack för lyckönskningen! Är hemma redan efter testet. Skulle ev ta ända fram till kl fem men var färdig vid två. Testet bestod av tre delar, svensktest där lite av varje ingick, personlig intervju o ett datatest. Kändes ok, man har säkert både missat o lyckats! Pratade med en tjej som sökt alla fyra utbildningarna i Skåne o hon har kommit in både i Lund o Kristanstad. Lycko!! Hon vill helst gå i Lund därefter Kristanstad. Så hon kommer lämna sin plats i Lund och hon visste även en annan som också skulle tacka nej. Så nu borde jag bli minst åttonde reserv o du femte! Hoppas det tuffar på vidare!! Jag går iofs också helst i Landskrona om jag får välja. Hon tjejen pratade inte så gott om Lund i allmänhet..
Många timmar! Man är ju helt slut efter en sådan dag. Hoppas verkligen det gick vägen för dig eftersom det är Landskrona du vill helst! Åh, vad roligt att höra, så glad jag blir!! Ger en hopp!
Hade hon redan meddelat lund och tackat nej eller hon och den andra skulle tacka nej? Vet du varför den andra skulle tacka nej till Lund, hade den också kommit in på någon annan ort?
Åh ja! hoppas verkligen den tuffar på så här nu så att vi får en chans! Inte, vad var de då med Lund som inte är bra?
Vet du förresten när ni får reda på antagningen till Landskrona? Vet du när Kristianstad gick ut med antagningsbesked?
Och Malmö, vet du när de får reda på antagningen där? Har för mig att malmö var den 20 juni.
Blev många frågor nu, hehe.