Inlägg från: Anonym (Hanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hanna)

Hermès väska

Anonym (M) skrev 2016-05-31 17:36:30 följande:

Jag betvivlar att någon som verkligen har råd att köpa en handväska för 22 000 US-dollar, bryr sig om priset eller skriver på familjeliv. Dream on

Men vad larvigt skrivet. Drar sällan avundsjuka-kortet men i detta fall är jag frestad att göra ett undantag...

Till ts! Det beror på, känner du att du har lust att vänta lite längre? Du har ju redan väntat ett tag så ett litet tag till kanske inte gör så mycket? :) det beror ju lite på hur viktigt det är för dig att väskan är helt ny och oanvänd. Personligen skulle jag nog hellre väntat för känslan när man har sin nya oanvända dyrgrip i famnen är oslagbar :). Men vi är alla olika, om du vill ha den så fort som möjligt och är beredd att betala lite mer så kör hårt! Lycka till oavsett vilket alternativ du väljer, har en själv och du kommer inte att ångra dig! :) kram
  • Anonym (Hanna)
    Helnil91 skrev 2016-06-08 17:00:54 följande:

Som sagt jag visste inte att du handlar därifrån. Eftersom du inte nämnt det tidigare.

Så antog att du inte visste, så rättade dig angående om medlemskap.

Fattar inte ens varför vi då diskuterar om det :)

Bittra människor på FL haha :) förmodligen har de inget kul liv och livar upp dagen lite genom att försöka trycka ned dig lite och tjafsa.
  • Anonym (Hanna)
    Helnil91 skrev 2016-06-08 17:09:42 följande:

Haha :)

Ja vissa speciellt anonym (lögnare) verkar även ha en riktigt bra fantasi.

Blir alltid lite förvånad av sådana människor. Som att det vore så otroligt orimligt och konstigt att någon har råd med en sådan väska liksom? Vad lever de i för värld då kan man undra. Jag menar, det borde ju inte komma som en chock när man är vuxen att vissa är mer förmögna än andra... Nåja.
Svar på tråden Hermès väska