Anonym (hahaha) skrev 2016-06-17 17:17:19 följande:
Tycker jag känner igen dig (A), det är du som springer in med foton på mamman till barnets rum om hen råkat glömma det i vardagsrummet?
Anonym (Bonus and proud) skrev 2016-06-17 17:30:22 följande:
Därför att du VALDE att bli tillsammans med någon med barn sedan tidigare.... Kan du inte handskas med den situationen borde du inte försatt dig i den....
Du kan inte ignorera hennes existens då hon FÖREVIGT är kopplad till din partner genom deras gemensamma barn!! Och INGET du gör kan ändra det. Det du kan göra är att förbättra situationen för dig själv genom att vara vän med mamman. Ditt liv blir SÅÅÅÅÅ mycket bättre om du är det.
Japp.
Jag valde min man trots hans barn. Du, anonym (bonus and proud) kommer med väldigt unika argument. Måste dock säga att du har fel. Jag kan för övrigt visst ignorera hennes existens. Varför i hela friden skulle jag vara VÄN med mamman? Varför?!?!?! Varför ska jag leka vänskapligt och bry mig ett dyft om någon som min partner en gång haft en relation med? Det är helt obegripligt. Vad får jag ut av det? Hahaha. Nej du. Bara för att min man tyvärr har ett barn med henne så betyder inte det att jag ska bry mig.