• Anonym (paXx)

Snygg kille, men aldrig haft ett förhållande

Hej!

Jag är en riktigt snygg kille men har aldrig haft ett förhållande, varför? ingen har någonsin visat sina känslor för mig.

Och därför har jag alltid blivit skitförbannad eftersom att jag trott att jag inte dugit för tjejerna som jag dejtat.

Hur Fan får man en tjej att visa sina känslor för mig nu när jag är så sjukt snygg? är det bara att ta det lugnt och låta det komma med tiden?

Vill inte att denna tråden skall utvecklas till en debatt om hurvida jag faktiskt är snygg eller inte, tänker inte visa någon bild och jag är inte ute efter att skryta då jag faktiskt är helt och hållet anonym.

• Svar på tråden Snygg kille, men aldrig haft ett förhållande
  • Spagettimonstret

Hej TS.

Det låter mest som önsketänkande från din sida. En fåfäng man med aggressionsproblem låter inte som ett kap, om jag ska vara ärlig.
    Du kanske ska börja med att jobba på dig själv och fundera över hur du beter dig mot de tjejer du dejtar.

Inte långt kvar till fredag

• Anonym (paXx)
    Spagettimonstret skrev 2016-06-02 00:58:14 följande:

Hej TS.

Det låter mest som önsketänkande från din sida. En fåfäng man med aggressionsproblem låter inte som ett kap, om jag ska vara ärlig.
    Du kanske ska börja med att jobba på dig själv och fundera över hur du beter dig mot de tjejer du dejtar.

Inte långt kvar till fredag

Som jag skrev, jag är anonym med detta och jag vet att min personlighet är väldigt trevlig och bra. 

Fredag är alltid trevliga ;)
  • Anonym (Kdndmdm)

Om du nu menar allvar med ditt inlägg så säger jag såhär.

Jag skulle aldrig ens titta åt en kille som är en 9-10 på en skala, alltså skitsnygg.

Beror mest på att jag själv inte är på samma nivå, snarare 7.

Jag skulle inte vara bekväm med att vara ihop med någon som andra pratade om som snygg och ha tjejer som glodde på min kille så fort vi gick ut.

Jag skulle inte vara bekväm med att gå runt och oroa mig att han kanske skulle hitta någon som är sötare än mig, smalare än mig, längre än mig.

Jag skulle alltså rent av bli en svartsjuk partner vilket inte skulle kännas ok!

Hoppas du får ett svar av en tjej på samma "snygghetsnivå" som du så att du kan jämföra en 7a med en 10a ;)

• Anonym (00)

en människas personlighet är komplex. Utsidan är bara en liten del. Det är så mycket annat som ska stämma, så mitt svar är att du nog ska sluta fokusera så mkt på ditt utseende utan fundera över hur du är i övrigt:

Har du lätt att prata med folk eller blir du stel, tyst och lite "konstig"?
    Är du för "på" när du träffar en tjej? Är det så att du förlitar dig för mycket på ditt utseende och tänker att det ska räcka att du ler lite charmigt och sen ska allt lösa sig?
    Är du fyndig, påhittig, kan föreslå roliga saker att hitta på tillsammans? 
    Utstrålar du någon form av osäkerhet? 
    Är du en mjuk personlighet (omtänksam, visar intresse för den man gillar, empatisk= positivt tycker iaf jag) eller är du en "hård" personlighet (machomannen som tror han är guds gåva till kvinnan, drar grova sexskämt och fattar inte varför tjejer inte tycker det är charmigt = inte så positivt) 
    Är du ytlig i samtal? Pratar du om träning och pengar eller kan du vara lite mer djupsinnig?

osv, du kan ju hitta på själv här vilka saker som stämmer på dig :) 

• Anonym (Ellie)

Håller med föregående personer. Jag är väl också en 6a-7a och vill inte ha en kille som är alltför snygg av precis samma orsaker som kdndmdm. Sen tycker jag att det är avtändande med killar som är snygga och som dessutom vet om det.

• mammaåten

1. Tjejer generellt sett känns ganska dåliga på att visa känslor i början (har nog inte så mycket att göra med att du anser dig vara snygg).

2. De kanske helt enkelt inte haft känslor? När du träffar rätt tjej så kommer hon visa känslor (om hon känner lika för dig).

• Anonym (paXx)
    mammaåten skrev 2016-06-02 07:37:16 följande:

1. Tjejer generellt sett känns ganska dåliga på att visa känslor i början (har nog inte så mycket att göra med att du anser dig vara snygg).

2. De kanske helt enkelt inte haft känslor? När du träffar rätt tjej så kommer hon visa känslor (om hon känner lika för dig).

Så hur lång tid kan det ta? Vi har bara träffats iofs 2gånger men att första dejten ledde till en annan måste väl ändå betyda något? Hon har tackat ja till en 3dejt också och jag föreslog att vi kunde vara hemma hos mig då, men då blev hon lite tveksam och sa "ska bara se så jag inte har något annat planerat då"
  • mammaåten
    Anonym (paXx) skrev 2016-06-02 11:58:11 följande:

Så hur lång tid kan det ta? Vi har bara träffats iofs 2gånger men att första dejten ledde till en annan måste väl ändå betyda något? Hon har tackat ja till en 3dejt också och jag föreslog att vi kunde vara hemma hos mig då, men då blev hon lite tveksam och sa "ska bara se så jag inte har något annat planerat då"

Haha ja lång tid! Jag skulle absolut inte säga att jag tycker om någon så snabbt.

Ett intresse av att träffas mer och lära känna varandra - absolut. Men inte att jag tycker om någon.

Låt henne vara med och bestämma takten. Att ses hemma hos dig kan lätt tolkas som sex och hon kanske inte är redo för det än.

Se till att lära känna varandra, fråga henne vad hon vill hitta på! Vet hon inte; ge olika förslag på vad du kan tänka dig :)
  • Anonym (D)

Hur gammal är du ts?

Jag skulle nog inte våga vara med en super snygg kille då jag anser att jag inte är så jätte snygg. Skulle vara rädd för att bli lurad eller att min kille skulle hitta en snyggare tjej och även att flera tjejer skulle försöka med honom. 

• Anonym (Ingen aning)

Kanske tjejer undviker snygga killar men har ingen aning om det är så 

Svar på tråden Snygg kille, men aldrig haft ett förhållande