• hjbrodin

Tjejer; underkläder på killar??

Jag undrar lite vad ni tjejer/kvinnor här uppskattar för typ av underkläder på killar? Jag menar det finns ju kalsonger av olika modeller och i olika material precis som för trosor även om utbudet är betydligt mindre. Kollar man online så finns ju även mer lingerie-liknande kalsonger med spets eller see-through.

Vad gillar ni? Vad tycker ni är snyggt/upphetsande? Vad är direkt avtändande?

Eller gillar ni kanske inga alls? 

Som en man som har många tankar och önskemål kring vad min tjej har för underkläder på sig så vore det mycket intressant att veta hur just ni som läser här resonerar.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Tjejer; underkläder på killar??
  • Anonym (Kvinnlig)
    Linux1003 skrev 2016-06-02 12:39:50 följande:
    Alltid nya fräscha underkläder, nyduschad och luktar gott. Hjälper inte värst mycket... smile1.gif
    Nä, men så är jag ju inte din fru heller...
  • fae
    Anonym (Kvinnlig) skrev 2016-06-02 10:56:20 följande:

Det som går helt bort för mig är när kalsongerna är:

- Smutsiga (!!!)

- Urtvättade

- Missfärgade

- Av pojkmodell (dvs utan ben = inte boxer)

- I fel storlek

Är inte dessa saker helt självklara, eller vad har du träffat för killar?

Själv har jag inga speciella preferenser av mäns underkläder, det han själv trivs i som är helt, rent osv. Spets- siden och diverse överdrivna genomskinliga korvpaket är inte särskilt snyggt dock. Ett tips till TS kan vara att kolla med sin tjej vad hon skulle uppskatta, men om det är helt omöjligt att prata kalsonger så kanske det är en idé att köpa något och se reaktionen?
  • Anonym (Kvinnlig)
    fae skrev 2016-06-02 13:18:19 följande:
    Själv har jag inga speciella preferenser av mäns underkläder, det han själv trivs i som är helt, rent osv. Spets- siden och diverse överdrivna genomskinliga korvpaket är inte särskilt snyggt dock. Ett tips till TS kan vara att kolla med sin tjej vad hon skulle uppskatta, men om det är helt omöjligt att prata kalsonger så kanske det är en idé att köpa något och se reaktionen?
    Jag har stött på urtvättade och fel storlek, men inget annat på listan. Dock vet jag att det finns andra kvinnor som har stött på de övriga. Kika bara här på FL...

Så jo, det borde vara självklart, men är uppenbarligen inte det för alla och därför preciserar jag mina preferenser enligt TS uppmaning.
  • hjbrodin
    fae skrev 2016-06-02 13:18:19 följande:

Absolut, vi kan prata om det ibland, det kommer ju upp när/om jag t.ex. köpt underkläder till henne som jag tycker är snygga. Hon säger, ungefär som Kvinnlig ovan, att hon gillar hela och rena boxers, gärna vita, svarta, grå. Så jag vet vad hon gillar, eller i alla fall säger att hon gillar men jag hoppas och tror att hon är uppriktig. 
    Men trots det har jag precis beställt ett par som är lite halvt genomskinliga som jag får överraska henne med när de kommer, så får vi väl se vad hon säger. 

Men den här tråden startade jag mest för att höra vad ni som läser och skriver här tycker. Spännande och kul att höra andras åsikter ibland också.
  • fae
    Anonym (Kvinnlig) skrev 2016-06-02 13:30:29 följande:

Jag har stött på urtvättade och fel storlek, men inget annat på listan. Dock vet jag att det finns andra kvinnor som har stött på de övriga. Kika bara här på FL...

Så jo, det borde vara självklart, men är uppenbarligen inte det för alla och därför preciserar jag mina preferenser enligt TS uppmaning.

Jo jo, det vet jag. Har läst allt möjligt förskräckligt på detta forum
  • Anonym (y-front)

Jag är en av få misstänker jag, som faktiskt tycker att Y-front är snyggt. Det beror nog mest på att jag allmänt är svag för 60- och 70-tal, så de får gärna vara i retrofärger.

• Anonym (Kvinnlig)
    hjbrodin skrev 2016-06-02 13:36:12 följande:
     Men trots det har jag precis beställt ett par som är lite halvt genomskinliga som jag får överraska henne med när de kommer, så får vi väl se vad hon säger. 
    Häftigt! Du får berätta hur hon reagerade!

Jag hade definitivt uppskattat en sådan överraskning, oavsett om jag hade tyckt att det var snyggt eller ej. Bara det att man försöker och anstränger sig lite är oerhört sexigt tycker jag.
  • Anonym (Kvinnlig)
    fae skrev 2016-06-02 13:36:16 följande:
    Jo jo, det vet jag. Har läst allt möjligt förskräckligt på detta forum smile3.gif
    Verkligen! *ryser*
  • Linux1003
    hjbrodin skrev 2016-06-02 13:36:12 följande:
    Absolut, vi kan prata om det ibland, det kommer ju upp när/om jag t.ex. köpt underkläder till henne som jag tycker är snygga. Hon säger, ungefär som Kvinnlig ovan, att hon gillar hela och rena boxers, gärna vita, svarta, grå. Så jag vet vad hon gillar, eller i alla fall säger att hon gillar men jag hoppas och tror att hon är uppriktig. 

Men den här tråden startade jag mest för att höra vad ni som läser och skriver här tycker. Spännande och kul att höra andras åsikter ibland också.
    Blev inspirerad på att köpa ett par sådana kalsonger men insåg snabbt att min fru gillar inte ha tänt när vi älskar och då lär hon ändå inte märka att jag har annorlunda kalsonger.
  • Underhill
    Anonym (Kvinnlig) skrev 2016-06-02 10:56:20 följande:
    Jag uppskattar hela, rena och frächa kalsonger av boxermodell. Det behöver inte vara märkeskalsonger, men gärna i bra kvalitét.

Det som går helt bort för mig är när kalsongerna är:

- Smutsiga (!!!)
    - Urtvättade
    - Missfärgade
    - Av pojkmodell (dvs utan ben = inte boxer)
    - I fel storlek

Ett par snygga kalsonger ihop med ett tight vitt underlinne är aldrig fel. smile1.gif

Gör man detta för mig så kan man räkna med att få ta del av min hylla med sexiga underkläder med tillhörande klackar... smile5.gif
    Oj! tillhörande klackar lät intressant!!
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Kalsonger)

Är Rosa kalsonger fint

• Anonym (Kim)

Hela och rena kallingar. Gärna med korta ben. Inga noppor eller hål. Färg och märke spelar mindre roll. Nog är det lite läckert när en man öppnar bältet och kliver ur kostymbrallorna och har ett par slinkiga vida sidenboxers på sig.

Svar på tråden Tjejer; underkläder på killar??