Inlägg från: Anonym (satansdjävlar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (satansdjävlar)

min KUk är för stor

. Jag har begåvats med en KUk som är för stor i mitt tycke såväl slak som hård. I slakt tillstånd mäter den 24 cm och den är i vägen och syns i alla kläder utom kjol typ.

Vid sex blir det såklart värre och de flesta tycker inte att det är skönt eftersom det istället gör ont eftersom den är så tjock. Jag vet inte vad jag ska ta mig till med detta jag HATAR den. Det är som att ha en jävla falukorv mellan benen hela tiden

• Svar på tråden min KUk är för stor
  • Anonym (satansdjävlar)
    Aikido skrev 2016-06-03 14:21:36 följande:

Du kanske kan adopterad bort den? Det finns många här som skulle vara överlyckliga över hälften av vad du "begåvats" med.

Fungerar den normalt annars kanske du kan visa upp den på zoo, cirkus, Kiviks marknad eller var man nu annars visar upp dylika ting. Många vanskapta lever ett gott liv inom showbusiness.

Tack för det inspirerande inlägget :(

Fungerar normalt gör den välnye direkt
  • Anonym (satansdjävlar)
    Anonym (anonym) skrev 2016-06-03 14:27:54 följande:

Förminsknings operation kanske? 

Googla på nätet på plastikkirurgi.

Jag har kollat men jag hittar inget bara om att göra den större.
  • Anonym (satansdjävlar)
    taquine skrev 2016-06-03 14:33:45 följande:

TS , Du skulle lagt denna tråd i en annan forumsdel , så hade många nissar som häckar där gråtit av avundsjuka..

Om du är på riktigt så acceptera , finns väl många donnor där ute som gillar rejäla doningar.Operationer ska du inte ge dig in på .

Jo men jag vill inte ha en massa sextjafs jag ville bara spy ur mig. Träffade en igår so bangade så fort byxorna åkte av. Jag skulle gärna operera men det finns ju i get sånt vad det verkar
  • Anonym (satansdjävlar)
    Aikido skrev 2016-06-03 14:41:09 följande:

Väldigt kallt vatten kan göra underverk för en överdimensionerad kuk. Föreslå isvaksbad vid nästa date.

Lite sommar nu va
  • Anonym (satansdjävlar)
    Aikido skrev 2016-06-03 14:44:04 följande:

Förlåt mig jag är en okänslig knöl. Självklart är det en seriös TS. Framförallt den där detaljen med att den bara går att dölja med kjol förstärkte det intrycket.

Det var en överdrift min vän. För att uttrycka att det inte bara är jobbigt i sexuella situationer.
  • Anonym (satansdjävlar)
    Anonym (SKräddare) skrev 2016-06-03 14:44:44 följande:

Du får specialsy byxor med ett tredje mittre ben som når ner till knäna, risken att någon då ska förväxla dig med en myrslok är inte överhängande, så att säga.

Vänt dig bara inte till Mäster skräddare, du vet han som lovar runt men håller tunt och där det av en beställd rock till slut inte ens bidde en tummetott.

jaja
  • Anonym (satansdjävlar)

Alltså på riktigt glöm kjolen jag går inte runt med kjol.. jag vet inte riktigt vad ni har för referensramar men det är inte så att jag driver på nåt sätt

• Anonym (satansdjävlar)
    Aikido skrev 2016-06-03 14:57:37 följande:

Nu får du ju nästan komma med lite bevis. En bild? Ta inte med några personligt identifierbara saker på bilden bara som ansikte eller husdjur (framförallt inte Pirayor). Bara lägg upp "han" på bordet, lägg en lämplig måttstock (t.ex. ditt körkort) intill och ta en bild.

Jag tror inte riktigt att sånt är tillåtet i detta forum .
  • Anonym (satansdjävlar)
    Aikido skrev 2016-06-03 15:02:07 följande:

Förvisso inte men om du förklär objektet i fråga med en liten dockperuk kommer ingen att förstå vad de ser.

Varför håller du på. Skulle du göra likadant om vi pratade om tittar eller fetma eller nåt annat?
  • Anonym (satansdjävlar)

Tycker inte jag

Aikido skrev 2016-06-03 15:14:51 följande:

Alltså jag tycker ju jag kommer med konstruktiva förslag här.

• Anonym (satansdjävlar)
    Anonym (hm) skrev 2016-06-03 15:36:23 följande:

Träffade en man som hade 27 cm och grov trodde att skulle för och svimma av smärta och då kom inte ens hela in

Det är det jag säger. Jag ligger på ungefär samna mått hård och det är ett problem på riktigt . Folk verkar inte fatta det.. om man dessutom har så stor slak som jag har så blir det ännu mer problem.
  • Anonym (satansdjävlar)
    Myling skrev 2016-06-03 15:40:17 följande:

Amputation. Det enda rätta!

Finns inget sånr ens man vill ju kunna ha en mer normal .. inte ta bort den helt. Måste ju ha sex ju.
  • Anonym (satansdjävlar)
    Asirna skrev 2016-06-10 23:31:46 följande:

Vad har du för längd och omkrets då?

Tycker det är hett med stora kukar! Är mer manligt i mina ögon.

28-29cm lång när den e så hård den kan bli. En bra bit över naveln om man säger så.. den e väl rätt smal längst ut bara 14 ich men på mitten typ 18 och längst in har jag inte mätt men jävligt tjock.lätt typ 7 8 cm bred. Det gör ju att man oftast bara får in typ 14 15 cm tyvärr o aldrig hela. Så jävla trist för man måste vara så försiktig hela tiden.
  • Anonym (satansdjävlar)
    Asirna skrev 2016-06-10 23:31:46 följande:

Vad har du för längd och omkrets då?

Tycker det är hett med stora kukar! Är mer manligt i mina ögon.

Fast egentligen är det nog storleken sak som w problemet faktiskt. Det är svårt o göra av den nånstans o ofta smiter den ur kallingarna o lägger sig längs benet. Ser inte så hett ut. Tjejen kallar en hästen och jag misstänker att folk pratar bakom ryggen på jobbet.
  • Anonym (satansdjävlar)
    Anonym (reklam) skrev 2016-06-18 14:04:09 följande:

Det där är också ett sätt att ragga fruntimmer på FL.

Funkar det?

Raggar inte. O eftersom jag e anonym finns inga kontaktpunker v.s.b.
  • Anonym (satansdjävlar)
    Anonym (c-t) skrev 2016-06-18 14:08:33 följande:

Pics or it did not happen.

Får inte lägga upp såna bilder hör tror jag.
  • Anonym (satansdjävlar)
    Anonym (c-t) skrev 2016-06-18 14:10:44 följande:

Ursäkter och ursäker, lös det.

Haha hur då?
Svar på tråden min KUk är för stor