Skjuta sönder bilrutor och människor med luftgevär ?
HALLÅ DÄR! En kille här i 20års åldern med asbergers. Bor på hem. Börjar bli riktigt jävla less på alla svin som burnar med sina bilar och spelar extremt hög musik hela nätterna vareviga jävla natt vid en mack i Linköping. Speciellt på helgerna.
Har skapliga sömn och psykproblem. Just nu har jag inte fått mycket sömn alls på nästan 6dygn. Nån timme hit o nån timme dit tills man väcks av musikdån och bilskrik. Har tom öronproppar i formbart silikon. Hörs gott och väl rakt igenom. Det är som rena discot där nere folk dansar och apar sig som fan också. Har ringt polisen hur många gånger som helst och försökt prata med svinen nere på macken men dem bara hånflinar och kör med sina patetiska äckliga kommentarer som "öööhh skiter väl vi i dina problem dra åt helvete mm". Och polisen har väl viktigare ärenden ANTAGLIGEN! SOM VANLIGT! Dem sitter väl och spelar poker i polishuset eller helt onödigt stoppar oskyldiga personer och beter sig jävligt drygt mot en lite titt som tätt.
Idag köpte jag ett rejält luftgevär med kikarsikte. Synd som fan att det inte var ett riktigt skjutvapen bara.....
Till macken bedömer jag att det kan vara en 75-100+ meter bort. Om jag nu hör och väcks av att däcken skriker och musiken dånar igen så extremt som det har gjort de senaste dagarna så kommer jag att försöka skjuta sönder svinens bilrutor (Hoppas dem splittras). Möjligen att någon också kommer få sig ett rejält skott i huvudet. Tills antingen dem försvinner därifrån och/eller tills polis och möjligtvis ambulans kommer med blåljus i full fart. När man har fått så lite sömn som jag har fått nu så känns det som om jag kan hitta på vad fan som helst och ingen jävel lyssnar på mig när jag mår jävligt dåligt och vill flytta till ett lugnare ställe. Försökt med allt sova i tält där ingen stör and u name it men känner mig inte trygg att sova utomhus mm.
Men tydligen så måste man ju skapa rubriker för att få hjälp på riktigt.
För om jag talar om att jag mår dåligt och har grova stress och sömnproblem lite titt som tätt så får jag frågan: vad kan vi göra för att du ska må bättre eller vad behöver du hjälp med :). JA OM JAG VISSTE SÅ HADE JAG JU TALAT OM DET FÖR LÄNGE SEDAN ELLER TAGIT SAKEN I EGNA HÄNDER ERA IQ BEFRIADE IDIOTER! JAG VET FÖRMODLIGEN INTE ALLS . HAR REDAN TESTAT ALLT. NI BORDE JU FÖR HELVETE VETA SJÄLVA DET ÄR JU DET SOM ÄR LITE ERAT JOBB TÄNKER JAG NÄR JAG FÅR DEM KORKADE FRÅGORNA.
Skiter fullständigt i om det är olagligt att skjuta luftvapnen inom tätbebyggt område på bilar och folk just nu. Har inget att förlora ändån för den delen: Sverige är ändå ett mesigt skitland där påföljderna inte är något att tala om och allt som sägs och hörs ska vara rasistiskt, nästan hela befolkningen är ju totalt hjärntvättade och politikerna är rent åt helvete. Landet har kapats av äckliga landsförrädare. Politikerna gör inget vettigt de bara snackar skit och lovar men gör annat o lurar befolkningen ska jag bli politiker som ska göra bra saker? ja då kommer jag bli mördad av säpo själv som anna lind och olof palme blev alla som gör något vettigt dör och de sämsta stannar haha ska vara tvärtom för helvete idag sitter landsförrädare i regeringen,förr blev dem hängda. Precis samma sak händer i USA som i Sverige. Sverige tar efter. Helt otroligt att det ser ut som det gör ni ser tydligen inte verkligheten som den är. + att mitt liv är rent åt helvete redan. Har funderat på självmord väldigt mycket kanske tänder en grill i slutet rum eller nåt. Vill egentligen bara bort. Varje gång jag äntligen hittar lugnet och somnar in på natten så blir jag alltid förbannat less på att behöva vakna upp igen.
När man når en viss punkt så känns det som om jag kan hitta på vad fan som helst. Ingenting har mening. Jag är egentligen redan död.. Levande död. Känner inte mycket känslor heller längre.
Så vad tycker ni familjelivare? Ska jag göra detta vad tycker ni? Känner någon likadant som mig?. Nä ingen bryr sig. Tänkte väl det. Som att tala med döda zombisar