• Anonym (Krossad)

Sambo tänder på min mamma

HI veckan råkade jag titta på min sambos mobil. Upptäckte då att han porrsurfat, men det var inte problemet. Problemet var att han specifikt sökt på min mors namn. Självklart blev jag förvånad, var tvungen att kolla historiken, hade det varit en slump? Men nej, där hade han ägnat ganska mycket tid till att försöka hitta bilder och filmer, specifikt med hennes namn. På många olika sidor. Nästa dag, hade han gjort exakt samma sak. Allt detta efter att dom tog bilen tillsammans senast för att köpa pizza till hela familjen. Vad håller han på med? Vad ska jag göra? Fantasier? Men va!? Vart går gränsen? Vad ska jag göra?

Igår på fyllan konfrontera jag honom mer eller mindre. Han förnekade, sen blev det tyst bara.

Ge mig något att gå på! Vad ska jag tänka? Känner mig sårad, kränkt, otillräcklig. Vi är 24, min mor 42.

Hjälp mig.

• Svar på tråden Sambo tänder på min mamma
  • Anonym (Va?)

Har din mamma lagt upp porrbilder eller filmer? Eller han tänder bara på hennes namn?

• Anonym (Krossad)
    Anonym (Va?) skrev 2016-06-05 18:25:48 följande:

Har din mamma lagt upp porrbilder eller filmer? Eller han tänder bara på hennes namn?

Hon har aldrig lagt upp något, men han söker på hennes namn, och sen kollar på bilder av kvinnor i hennes ålder som liknar henne.
  • Mthrfckr

Var glad och tacksam!

Fina odds att din kille kommer vara tänd på dig även när du är förti...

• Anonym (Krossad)
    Mthrfckr skrev 2016-06-05 18:58:36 följande:

Var glad och tacksam!

Fina odds att din kille kommer vara tänd på dig även när du är förti...

Problemet ligger i att vi inte alls är lika varandra. Hon har blont långt hår, är smal. Jag är en korthårig brunett med ganska mycket mer höft än hon. Känns inte alls kopplat.
  • Anonym (Krossad)
    moribus skrev 2016-06-05 19:07:31 följande:

Du hade ingen rätt att kolla hans telefon.

Som jag skrev var det inte alls meningen. Han bad mig att kolla upp en sak och där ploppade fliken upp automatiskt, som senast besökta sidan.
  • bängolle

Fy vad perverst. Om han ändå hade kollat på din lillasyster som en normal snubbe.

• Anonym (Kille)

Oroa dig inte. Det är bara en runk fantasi. Jag lovar att han drömmer om att knulla mor o dotter samtidigt, det finns till och med en genre inom porren kring detta.

Är han minsta vettig, fattar han att det aldrig kan bli verklighet (för hur konstigt vore det inte för er? )

Fantasin är fri, det är knappast ett steg mot otrohet eller liknande. Om jag vore dig skulle jag glömma detta.

• Anonym (Dagisfröken)

Blir förvånad över hur många som försvarar honom, hade tyckt att det var skitkonstigt och obehagligt själv. Hade inte varit okej med att min man så uppenbart tände på varken min mamma, syster eller vän. Usch.

• Andreasss123

Det är så att sexuella fantasier ofta handlar om det man "inte får tänka på", om det är okej, så kan intresse försvinna. Det är mycket möjligt att hela intresset av din mor kommer ifrån att det känns "förbjudet".
    Som någon tidigare sa, en fantasi.

Svar på tråden Sambo tänder på min mamma