• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Deni81
    Anonym (Alexandra) skrev 2016-07-05 23:04:53 följande:

Då har vi bim samma dag ju, spännande! Tyckte också att min bh var lite mer utfylld idag, men brösten kändes inte ömma alls! Har molat i magen under dagen, men så kan det kännas före mens också... Frustrerande!

Haha häftigt att vi har så lika. Dock har jag ingen molvärk än. Den brukar komma samma dag som mensen så det kanske blir en vanlig månad med mens. Hoppas du plussar!!! Lång vecka framöver nu
  • Skyrocket

Rätt säker på att vi missat äl den här månaden. Blev inget varken igår eller idag och enligt appen ska äl varit idag (tisdag).. är så besviken. Jaja.. Bara ladda om för bim augusti. :(

• Guffy78
    November83 skrev 2016-07-05 22:45:57 följande:

Jo börjar ana ett mönster att jag hittills bara fått vara gravid max 10 dagar innan mf så jobbar för å bryta mönster :)

Efter några gånger med sådana tidiga missfall jag åkte varenda nästa gång till gynakuten med gravtester samma dag som jag började blöda. Gång på gång fick jag till att detta dokumenterades tills jag träffade på en bra läkare där som krävde utredning om habituella missfall. Missfall är missfall och även så tidiga om de upprepas då är något fel. I mitt fall var det Progesteron brist och min kropp skiljer inte på bra och dåliga ägg och låter alla ägg fästa för tidigt - från ÄL +4-5 då cellerna har inte hunnit dela på sig ordentligt. ( läkarens teori)

Om du kommer få såna graviditeter igen kräv utredning.

Jag provar nu andra kuren med Progesteron . Resultat efter första omgång -smärtfria Mens och mera blod - istället för 1-2 dagar igen ordentliga 5 dagar med rikliga Mens.( som resultat - tjockare slemhinnan )

Slemhinna var vid sista graviditet bara 8 mm vilket var för tunnt för ägget att fästa ordentligt .

Hade dom inte gjort HCG prov hade dom inte trott att jag var gravid.
  • Loppalisa
    Anonym (EL) skrev 2016-07-05 18:00:38 följande:
    Tycker det ser väldigt positivt ut! tänk inte sådär om jobbet. Får du det så ta det
    Guffy78 skrev 2016-07-05 18:06:18 följande:
    Vågar säga grattis. Detta definitivt är inte spök utan riktig plus.
    Monsan skrev 2016-07-05 18:09:30 följande:
    Det där är inget spökstreck utan ett jätte fint plus.. grattis.. :).. ang jobbet brukar det mesta ordna sig..
    Ni hade rätt! :D 

Tog ett digitalt i morse som är positivt. Kan inte riktigt förstå det än.

Grattis till alla andra som plussat hittills och jag håller tummarna för alla er andra som väntar! 

• corran
    Loppalisa skrev 2016-07-06 07:23:35 följande:

Grattis till alla andra som plussat hittills och jag håller tummarna för alla er andra som väntar! 

Grattis :D
  • copycat

Känner mig så ledsen, måste ju vara spök? Har ju inte ökat sen i förrgår och fick inte gravid på digitala. Morgonurin. ÄL+12:( idag kommer väl mensen...jag var så säker?!

• Rödflamma

Väldigt negativt imorse, bim-3... *suck* 

Kommer inte riktigt ihåg när jag plussat vid tidigare graviditeter, har som sagt haft ganska enkelt tidigare. Vad har ni för erfarenheter av att plussa sent efter flera negativa test?

• Rödflamma
    Loppalisa skrev 2016-07-06 07:23:35 följande:
    Guffy78 skrev 2016-07-05 18:06:18 följande:
    Vågar säga grattis. Detta definitivt är inte spök utan riktig plus.

Grattis! Och tack för tummarna.
  • Skyrocket
    copycat skrev 2016-07-06 08:06:52 följande:

Känner mig så ledsen, måste ju vara spök? Har ju inte ökat sen i förrgår och fick inte gravid på digitala. Morgonurin. ÄL+12:( idag kommer väl mensen...jag var så säker?!

Ge inte upp hoppet än! Jag ser ett streck utan att behöva anstränga mig på den där bilden. Det ser inte ut ett spök streck i mina ögon. Försök avvakta några dagar till. Ibland tar det lite tid för HCG att öka.
Svar på tråden Bim Juli 2016