• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • jennii89

Kl 21.00 ligger ja i sängen för att sova för natten, när fan hände det senast?! Brukar lägga mig vid 23-24 annars.

Har sovit e stund mitt på dagen också.. asså tänkt om de e graviditet?? Man har ju hört att hormonerna sätter igång direkt och gör att man kan bli trött... för ja va verkligen såhär trött sist ja va gravid...

Men jag säger som dig loncelot , man vill verkligen inte hoppas på för mycket för då blir man så himla besviken!!

Denna väntan asså :/

Hur känns det för er andra?

• Loncelot
    jennii89 skrev 2016-06-21 21:12:23 följande:

Kl 21.00 ligger ja i sängen för att sova för natten, när fan hände det senast?! Brukar lägga mig vid 23-24 annars.

Har sovit e stund mitt på dagen också.. asså tänkt om de e graviditet?? Man har ju hört att hormonerna sätter igång direkt och gör att man kan bli trött... för ja va verkligen såhär trött sist ja va gravid...

Men jag säger som dig loncelot , man vill verkligen inte hoppas på för mycket för då blir man så himla besviken!!

Denna väntan asså :/

Hur känns det för er andra?

Jo precis, det var en månad som ja var så trött, spydde även en gång o kände mig allmänt gravid, var så förvånad när ja fick negativt test...suck!
  • Anonym (EL)

Alltså. Känner verkligen att ÄL är på G. Tog ett test imorse (clearblue dubbelindikator) och la det på handfatet. Glömde sen givetvis bort testfan och när jag kom hem från jobbet hade såklart displayen slocknat, haha. Typiskt! Men, det kommer synas imorgon också om jag hade ägglossning idag, som tur är

• Loncelot
    Anonym (EL) skrev 2016-06-21 22:58:31 följande:

Alltså. Känner verkligen att ÄL är på G. Tog ett test imorse (clearblue dubbelindikator) och la det på handfatet. Glömde sen givetvis bort testfan och när jag kom hem från jobbet hade såklart displayen slocknat, haha. Typiskt! Men, det kommer synas imorgon också om jag hade ägglossning idag, som tur är

Missa inte sexandet bara hehe, vet hur det är att glömma bort testen o bah "testfel var god prova igen" o så har man inget kiss kvar...haha så frustrerande!
  • Loncelot

Länkade i julitråden också, vill visa er som inte använder er av äl-test hur olika det kan se ut varje månad, trodde verkligen jag pricka varje månad innan jag började med test men ja kunde inte haft mer fel...

• Milli_1

Jag hoppar över hit från juni tråden, BIM -2 idag. Räknar kallt m att jag inte är gravid detta försök heller. Beräknad ny BIM 21/7

Försök 7

• Anonym (EL)
    Loncelot skrev 2016-06-21 23:09:37 följande:

Missa inte sexandet bara hehe, vet hur det är att glömma bort testen o bah "testfel var god prova igen" o så har man inget kiss kvar...haha så frustrerande!

Vi sexade till det igår om ifall att Idag va det en blinkade gubbe så nu är det bara att köra och hålla tummarna

Haha ja! Eller om man inte va så kissnödig som man trodde och bara får ut några droppar.
  • eg90

Mensen dök upp idag, nästan på dagen den skulle komma också :/
    Nytt bim är 26/7

• Anonym (EL)
    eg90 skrev 2016-06-22 10:33:12 följande:

Mensen dök upp idag, nästan på dagen den skulle komma också :/

Nytt bim är 26/7

Milli_1 skrev 2016-06-22 06:56:11 följande:

Jag hoppar över hit från juni tråden, BIM -2 idag. Räknar kallt m att jag inte är gravid detta försök heller. Beräknad ny BIM 21/7

Försök 7

Håller tummarna för att det tar sig den här månaden
Svar på tråden Bim Juli 2016