• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Fkvi

Hur går det för alla? Några plus än? :) (har missat en del inlägg märker jag!)

• josnos

BIM idag :D 11 månader sen vi började försöka, har haft 2 tidiga missfall innan så nu håller vi tummarna att detta lilla frö vill stanna kvar <3
  • Anonym (Nyfiken)

Hej!

Bim-2, vad tror ni?

Tacksam för svar!

• happylife
    Anonym (Alexandra) skrev 2016-07-04 10:50:21 följande:
    Hej och välkommen! Jag tror jag känner igen dig från någon tråd om att bli gravid igen efter missfall. Visste dock inte att du förlorar tvillingarna, så fruktansvärt, beklagar verkligen! Jag fick ma i vecka 7 förra året och i december missfall i vecka 13. Inget ma den gången, den levde på ul dagen innan... Skulle haft bf i slutet av juni, så känns lite extra tungt nu. Är på 7:e försöket nu, blev gravid direkt de andra gångerna, så rätt frustrerande! Men ger inte upp, jag ska ha mitt plus!
    Tack ja de kan nog stämma!
    Ja det var/är hemskt. Men inte mycket att göra och jag har börjat må lite bättre igen så det känns skönt. Ah stackare, som att det inte räckte med ett missfall liksom...stackars dig! Vad jobbigt att det dröjer nu då..hoppas du plussar snart! Bättre att de dröjer med plus än att något odugligt fastnar en stund och sen blir missfall <3 vänta på det gyllene ägget istället
  • Mammaresan

Här spänner det massor i äggstockarna/livmodern just nu. Som om någon kramar hårt om ungefär, en krampning är nog det bästa ordet! Dag 14 i menscykeln så borde vara ÄL här nu! Skrattande

www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Guffy78

www.familjeliv.se/user/gallery/view/5290035

Av nån anledning det går inte att ladda bild hit från mobilen men så här mina ÄL stickor till monitor ser ut. Stegring fram till förrigår , helt blankt igår, idag vaknade med värsta illamående och ny stegring, hög temp. Kan det vara befruktning som sker?:)))

• Guffy78
    josnos skrev 2016-07-04 12:56:08 följande:

BIM idag :D 11 månader sen vi började försöka, har haft 2 tidiga missfall innan så nu håller vi tummarna att detta lilla frö vill stanna kvar <3

Hoppas att nu är de din tur. Har haft 9 tidiga MF med samma utslag på CB plus. Gör digital CB . Om ett par dagar. Du borde då få gravid enligt din test ovan. Håller tummar och tår för dig!
  • corran

Grattis :)
  • Marängen

Stort grattis!!
Svar på tråden Bim Juli 2016