• Icachefen

Varning för bild. Missfall?

Min mens har varit Sen i över en månads tid, blev superglad att jag äntligen fick den i fredags.

I lördags slutade dock mensen igen, men när jag duschade så kom helt plötsligt detta ut ur mig, som jag bifogat på bilden.

För ca 8 v sedan åkte jag akut in för jag trodde min blindtarm hade brustit, var på ultraljud men doktorn fick inte någon bra överblick alls och skickade hem papper nästa dag att hon ville jag skulle återkomma och boka en by tid för en ny undersökning.

Jag har inte ont, och har inte alls som "vanlig mens" de är liksom inget blodbad som de brukar kunna vara.

Jag har dock varit sjukskriven en tid för att jag varit otroligt trött, halsbränna,illamående, huvudvärk humörsvängningar, otrolig hopplöshet och div psykiska åkommor på senare tid som jag vi eeller ja doktor trott var utmattning.. Har gått upp 6kg och har haft craving på diverse.

Är det någon som kan berätta vad detta ser ut som? Det kan ha kommit annat under dagen när jag varit på toa etc, för ngt tillfälle såg de ut som ett blodbad i endast toaletten...

Bifogar även en bild på min mage. Den brukar vanligtvis vara helt platt när jag ligger ned, men för en vecka sedan då kände jag mig svullen så då tog jag faktiskt denna bilden...jag är överviktig så de behöver ni inte berätta.

OBS jag tog ett gravtest för ca 8 v sedan som visade negativt. Enligt beräkningar kan jag isåfall vara mellan 8-11v gravid. Om jag nu är det...

Väldigt förvirrad, vad ska jag tänka!?

• Svar på tråden Varning för bild. Missfall?
  • Asirna

Inte för jag är en expart, men det ser ut som din kropp faktiskt har stött ifrån sig ett foster.

Det du håller i handen på bilden är direkt inte vanligt vid mens att få.Jag skulle tro att det du håller på bilden är fosterhinnan.
    Ser ut som den har gått sönder. Fostret är väl också redan ute bara att du har missat det. 

Det ser dock ut som något är kvar och skulle i så fall gissa på moderkakan?

• Icachefen

Trodde också det bara var levrat blod. Men de där gick inte att ta sönder och var som en säck med slemhinna otroligt läskigt.

• Yogurt76

Ser ut som ett tidigt MF.. Dock ej fullständigt, men som du skrev kan resten redan ha kommit ut... Skulle nog ändå rekomendera dig att uppsöka gyn för ett ul och se att allt är ute, men ialla fall hålla lite koll på blödning och feber då ev rester kan ge infektion..

• Asirna
    De5pojkarna skrev 2016-06-08 10:40:37 följande:

Ser bara ut som levrat blod.. 

Blod brukar vara mörkare när det har börjar klumpa ihop sig.
    Dessutom ser man tydligt det ser ut som en säck.
Svar på tråden Varning för bild. Missfall?