• Estocolmo

Vi kan inte få barn.

Hej!
    Jag och min sambo kan inte få barn.
    Jag är 33 år och man och min sambo är 51 år och kvinna. Vi bor i Stockholm och har en längtan efter ett barn. Hon har barn sedan tidigare men inte jag.
    En tanke vi har haft är att jag skulle genom insemination få barn med någon kvinna som vill ha barn eller ett lesbiskt par. Och då ha delad vårdnad. Såklart måste man ju träffas och känna förtroende för varandra.

Så jag tänkte jag testar och starta en tråd här inne och se om det finns någon som skulle kunna vara intresserad ;)

Ha en bra dag hur som helst!

• Svar på tråden Vi kan inte få barn.
  • Estocolmo

Tycker ni första två var lite väl hårda, ni får såklart tycka vad ni vill men jag vet att ett barn skulle ha det bra hos oss. sen får ju faktiskt 50 plus barn naturligt ibland tyvärr kan inte min sambo få det.
    och som Ellie(?) skrev så är ju jag bara 33 och det är ju jag som skulle bli pappa med någon annan kvinna som skulle bli mamma. Hennes ålder har ju jag inte ens nämnt och inte är det det som jag tänker är viktigast heller även om det säkert vore bättre om hon var i typ min ålder.

Min sambo skulle alltså bli Bonusmamma, det skrev jag aldrig iofs.

• Estocolmo

fast du säger ju inte som det är. det föds barn av 50+ tämligen ofta. var en 60åring nyligen i gbg som fick barn.
    Jag frågade inte om vad du vill tyvärr, försök tänk på att alla människor är olika.

Svar på tråden Vi kan inte få barn.